25 Ocak 2010 Pazartesi

İsmin Baş Harflerinden Şiir Oluşturmak,Akrostiş şiir yazmak

Akrostiş Şiir Yazmak, baş harflerden isim oluşan şiir, Baş Harflerden İsim Oluşturma, baş harflerden isimli şiirler, Bülent ismi ile akrostiş şiir, Gözde İsmi İle akrostiş şiir, isme fatma şiir yaz, isme özel semra şiir, İsme Özel Şiirler, ismime özel şiir yazmak, Melike ismi ile akrostiş şiir, Nevin İle Akrostiş Şiir, Selma İsmi ile akrostiş şiir, Şenay ismi ile akrostiş şiir, tugba isme özel şiir


İsme Özel Şiirler,Baş Harflerden İsim Oluşturma,Akrostiş Şiir Yazmak

Sürekli Güncellenecek

sizde istediginiz isme özel şiir yazdırmak istiyosanız yorum olarak belirtin

Sevmenin demini sende tattım güzelim
El ele,göz gözeydik hep seninle
Masal gibi geçen bir aşk bizim aşkımız
Raslantı belki biraz da kara kaderim
Aşkım inan seni gerçekten sevdim

Fidanlar gibi güzel yüregime saplanmış aşkım
Anlamadıgım bu güzel bakışların aşkımıza haykırışınmı
Teninin kokusu bana ilk sarılman gibi hala üzerimde
Melekler hep yanımızda unutma tatlım
Anla artık biz bu yolu başından aştık seni seviyorum

Feda olsun sana bu seven gönlüm
Aşık olan kalbim yansın uğrunda
Taş kesilsin seni sevmeyen kalpler
Mahşere dek acı ile kıvransın
Aşk ne demek seni seven anlasın

Alışırım belki zamanla
Senden sonrasına
Limazsız bir gemi misali
Issız ve suskunum
Haykıramıyorum bazı şeyleri
Ağlamak istiyorum olmuyor
Nasıl unuturum ben seni ey sewgili

Tek çarem unutmakmı?
Unutamam asla
Gözlerime bak
Bak ve gör sevgili
Amansızca seviyorum seni


Rahatım ßen Senin Yanında
Üzüntüme İLaç , Derdime Dermansın Sen
MartıLar Uçuşur , KanatLanır Gökyüzüne ,
ELLerim Tutar ELLerini , Akar Bir Sevgi Seli
Yüzüne Bakarım , Yüzüm Gülümser ,
Sevgini Tadarım , Aşk Beni Ziyaret Eder
AşKım Sonsuz Sana , Derdimi Yok Eder

Şu Hayatta Var Mı Ki Senden Güzeli ? ,
Ey AşkLarın En GüzeLi !
Yokki Yedeğin Canım Sevgili
Mutluluk Aşkımızın Hediyesi ,
Arasanda Bulunamaz , Sevgimiz Gibisi

Tüm Dünyayı Verseler ,
Unutmam Seni , Unutamam
Gel deseler , seni Sevmiyor ,
Cayamam Sevgimden Cayamam
Eridim Sevdandan , Ben Sensiz Yaşayamam

H ayatımı buldum seninle
Ü züntülülerim bitti ikimizle
M utluluğumun sebebi sensin
E lmas gibi değerlisin gönlümde
Y alan sevgiler bitti ömrümde
R üzgar gibi girdin hayatıma
A klımı aldın bu dünyada

Servetin kalbin senin
Enderdir güzelliğin
Her zaman seninleyim
Emrinin altındayım
Rica etsen , sevebilir miyim?

DR.MATRİX

Daha demin seni gördüm
Uzaklardaydın sanki
Rengini belli ettin
Senin sesindi sanki
Ulaşmak için gittim
Ne yapabilirdim sen miydin Sanki

Merak etme sen sevgilim
İlla gelir bizede sıra
Ne olursa olsun
En sevdiğim sensin hala

MutLuLuğum Senin Elinde
ELLerim ELLerinde , KaLbim Seninle
Razıyım Ben Herşeye , Yeterki Sen OL GönLümde ,
İnan YakaLadım Sevgiyi Senin Sayende
Çok Seviyorum Seni Ben , Sakın Bırakıp Gitme

şeyda ile şiir
Ş evkimi artırırdı sana baktıkça gözlerin
E limden düşmeyen kitap gibiydi sözlerin
Y üreğime dokunurdun öyle içten
D ünyalar dolusu sevgilerle ısıtarak
A şıp giderdik yaşamdan arkamıza rüzgarı alarak

büşra ile şiir
Belki bir gün ararsın beni
Ümidini yitirdiğin bir anda yanında
Şu yalan dünyadan sıkıldığın zaman
Rahata kavuşmak ve sevgi istersen
Anla beni ve gel yanıma sev istersen

Beril ile şiir
B en sende buldum gerçek sevgiyi
E zdim senin için her önüme geleni !
R azıyım senle tüm hayatı paylaşmaya
İ stersen hayatında beni
L akin severim her zaman seni

Ezgi ile ilgili şiir
Eski Yıllar Geliyor Aklıma
Zor Ama GüzeL GünLerdi
Geçen Şu Zaman Varya SevgiLim ,
İnsanı Şaşkına Çevirdi !

Seda ile ilgili şiir
SaKın , SaKın Bırakma Beni
ELLerimi Tut , Sımsıkı Sar Beni
Dünya ' yı Verseler Bana Seni Değişmem ,
AşKından Yandım Ey SevgiLi

Zeynep ile akrostiş şiir
Zerafetin gizeminde
Endamın sözlerinde
Yakınım kalbine
Nerdesin cimcime
En derin sevgimle
Pek Yakın değiliz bu sene

Zehirdi hayat senı tanımadan
Eskimisti yüregimin bir kenarı
Yarınımı dusunmeden sevdim seni
Neydi seni sevmeme sebep
Elerinmiydi gözlerinmi,yoksa gülüşünmü
Pervaneyim sana , yolunu gozlerim

Pelin Akrostiş şiir
Peşinde sürüklenmekten
Ellerimle sürgüne itmişim ruhumu
Lal olmuş dilim susmuşum
İzin vermişim buna
Ne yazık! ben öylesine koşturmuşum

Hümeyra akrostiş şiir

H ayatımı buldum seninle
Ü züntülülerim bitti ikimizle
M utluluğumun sebebi sensin
E lmas gibi değerlisin gönlümde
Y alan sevgiler bitti ömrümde
R üzgar gibi girdin hayatıma
A klımı aldın bu dünyada

Melike ile akrostiş şiir
Melike ismi ile akrostiş şiir
Meleklerden çalmışlar
Elini,belini
Lalelerden almışlar
İncimsi güzelliğini
Kızların arasında
Elle gösterilir kendisi

Nevin İle Akrostiş Şiir
Nefesim kesilir seni görünce
Esirin oldum senin
Vaçgeçemem senden
İsmini kazıdım gönlüme
Nedensiz seviyorum seni

Şenay ismi ile akrostiş şiir
Şayet seni sevdiysem, karşılığı ayrılık mı olacaktı
Eklemelimiydin hasretini çorak gönlüme
Ne zaman sevdiysem hep hasreti ben çektim meçhul yüreğimde
ALLAH’ım şahit,hep ağlayan ben oldumHep aldatılan ben oldum

Bülent ismi ile akrostiş şiir
(B)üyük bir aşktın bedenim saklı kalan
(Ü)mitsizce durdun kalbimde izlerin ve yaran
(L)afta deil aşkta sevdim seni
(E)n büyük umutlarla izledim seni
(N)ankörlük sayma sadece aşkım
(T) anrım biliyor kalbimdeki çileyi

Selma İsmi ile akrostiş şiir
(S)endin beni benden alan
(E)n farklı duyguları bana tattıran
(L)aflarınla çaldıgın kalbim
(M)ecnuna döndü leylasını yitirmiş gibi
(A)nla ne olur artık Seviyor Bu Aşık Seni

Gözde İsmi İle akrostiş şiir
Gökyüzünde yıldızlardan kuşaklar
Övgüyle seni, hep seni anlatırlar
Zülüflerin ay gibidir gözlerimde ışıldar
Düşlerimde belirir ahulu bakışlar ve sevgilim
Ellerinde aşkımızın yüreği parlar
Yalnızlık benim yarim oldu artık, artık ben bir şairim…

170 yorum:

  1. s
    e
    r
    r
    a

    s
    e
    n
    i

    s
    e
    v
    i
    y
    o
    r
    u
    m

    YanıtlaSil
  2. k
    ı
    r
    a
    l

    adıyla yapsanız memnun olurum şimdiden tşkrlr

    YanıtlaSil
  3. TAYYİBE İLE YAZAR MISINIZ????????*

    YanıtlaSil
  4. {~}]{UZ€Y}{YI[_])IZI{~} BÖLE YAZILIRR DÜZ YAZILMAZ:))

    YanıtlaSil
  5. neden sadece birerli var ve neden bütün isimler yok acaba lütfen koyar mısınız

    YanıtlaSil
  6. lütfn su ismin baş harleriyle şiir yazarmısınz
    h
    a
    k
    i
    m

    YanıtlaSil
  7. E S E R İ L K K A N İLE YAZARMISINIZ...

    YanıtlaSil
  8. S
    U
    P
    H
    İ
    A
    yazabilirmisini lütfen acil????????

    YanıtlaSil
  9. P
    E
    L
    İ
    N
    Çok acil Lüften Yazın. Aşk ile ilgili olsun Tşkler.

    YanıtlaSil
  10. F arklısın sen, herşeyden, herkesden...
    A nlamı yok sensiz gülüşlerin,
    T utunamıyorum sensiz beni bekleyen hayata.
    M utluluk koydum adını yarınlarımızın,
    A nlatması güç, yaşamak gerek,

    YanıtlaSil
  11. E
    L
    A
    N
    U
    R
    S
    E
    N
    İ
    Ç
    o
    K
    S
    E
    V
    İ
    Y
    O
    R
    U
    M

    YanıtlaSil
  12. Merve ile ilgilide yazabilirmsiniz

    YanıtlaSil
  13. aysenur la ilgili yassanız

    YanıtlaSil
  14. müşerref ismine şiir yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. nazlı basharflerı ile baslayan bır sıır yazarmısın

    YanıtlaSil
  16. beyza olarakdabi şiir çıkarırsanız çok sewinirim :)

    YanıtlaSil
  17. özgün umut adına bi şiir yazarmsnz cok acil ltfn

    YanıtlaSil
  18. şener adına br siir yazarmısnız suan askerde cok acıl lütfen

    YanıtlaSil
  19. i L K C A N adıyla yazın lütfennnnnnnnnnnnnn..

    YanıtlaSil
  20. GÜLBAHAR VE SELAHİ LÜTFEN

    YanıtlaSil
  21. gözde kemal nergül baş harflriyle şiir yazar mısınız

    YanıtlaSil
  22. Hayatım SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ DOĞDUN..
    ZEHRA VE BEYZA
    Baş harfleriyle istiyorum şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. B
    u
    s
    e
    AŞK ŞİİRİ İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  24. A
    Y
    D
    I
    N

    AŞK ŞİİRİ İSTİYORUM MÜMKÜNSE TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  25. FATMA - SÜMEYYE - CENGİZ - EMİRHAN - MEVLÜT

    BU İSİMLERDE NORMAL BİR ŞİİR OLSUN

    YanıtlaSil
  26. M
    U
    R
    A
    T

    B
    O
    Z

    ismine bir şiir yazarsanız süper olur şimdiden saolun

    YanıtlaSil
  27. T
    Ü
    L
    İ
    N

    İ
    L
    E

    L
    E
    V
    E
    N
    T

    YanıtlaSil
  28. lütfen metin ismine çok anlamlı bir şiir yazabilirmisiniz ona olan sevgimi anlamıyor görmezden geliyor arada engeller varmış ben tüm engelleri aşarım ama onda o yok bunları anlatım çünkü ona göre şiir yazarmısınız çok acil lütfen

    YanıtlaSil
  29. ŞEYDA EMRE basharflerndn bi şiir yazarmsnz sevgilimn dogum gunu acil yardm edersnz cok sevınrım

    YanıtlaSil
  30. K
    A
    M
    İ
    L
    E

    BENİMLE EVLENİR MİSİN?

    YanıtlaSil
  31. C
    U
    M
    H
    U
    R(Aşk şiiri istiyorum şimdiden teşekkürlerr.. :)

    YanıtlaSil
  32. ÜZER yazarmısınız rica etsemm

    Ü
    Z
    E
    R

    YanıtlaSil
  33. engüzel yerin
    malgibi bakan gözlerin
    iyi ki varsın
    rastlamasam ne yapardın

    YanıtlaSil
  34. ceyda ve rebii

    YanıtlaSil
  35. atam sen ölmedin

    YanıtlaSil
  36. ÇİSE ARSLAN adlı şiir istiyorum acil lütfen. Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. T
    E
    V
    F
    I
    K



    TEVFIK ILE ILGILI YAZARSANIZ COK SEVINIRIM COK ARADIM AMA BULAMADIM ACIL LAZIM LUTFEN YARDIMM!!!

    TESEKKURLER...

    YanıtlaSil
  38. seçim ve kübra isimlerinden şiir oluşturursanız sevinirim tşk

    YanıtlaSil
  39. c
    a
    n
    a
    n

    k
    a
    z
    a
    n

    arkadaşlar bunu yazabilirmisiniz acil yeni çıkma teklifi yapacam

    YanıtlaSil
  40. UĞUR VE MİHRİBAN adına da yapar mısınız lütfen sonuna "ÖMRÜM" Yazısı şimdiden çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  41. En güzel günlerim seninle geçti
    Sevgili günlüğüm seninle bitti
    Rüyalarıma girersin
    Akıl almaz güzelliktesin

    YanıtlaSil
  42. ERDEM ismi ile yazsanız şimdiden hepinize çok teşekür ediyorum.

    YanıtlaSil
  43. İsmail yazsana laa ama acil :D

    YanıtlaSil
  44. (emine hayal gözlüm )şiir yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  45. volkan yeşim yazarmısınız acil teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  46. muharrem için bir şiirr nolurrrrrrr

    YanıtlaSil
  47. DiLeK İsMiyLe ŞiiR
    (D)amarımdan akan kanımsın
    (i)lk ve son askım sın
    (L)anetin Hep Üstümde Kalsın
    (E)llerin Ellerimde
    (K)aderimsin Alın Yazımsın

    YaZan: VoLKaN

    YanıtlaSil
  48. bas harflerınden gulbahar çıkan bı sıır ıstıyorun ask sıırı olcak ltfn :(

    YanıtlaSil
  49. berivan yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  50. b
    u
    k
    e
    t
    e
    r
    t
    a
    n

    yazaarmısın yada
    b
    u
    k
    e
    r
    t
    a
    n
    lutfen :(

    YanıtlaSil
  51. rukiye yazarmısın

    YanıtlaSil
  52. sercan - damla yazar mısınız

    YanıtlaSil
  53. S
    Ü
    M
    E
    Y
    Y
    E

    ile ilgili yazarmınız ne oLurr ??? :(

    YanıtlaSil
  54. havagül ile yaparmısıızz.

    YanıtlaSil
  55. =)oturun kendiniz yazın be bu ne hazırcılık

    YanıtlaSil
  56. HASAN
    ŞİLAN
    İLE İLGİLİ YAZARMISINIZ COK ACİLLLLL

    YanıtlaSil
  57. Anlatamadım aşkımı sana
    Laf olsun diye demedim sana
    Takma istersen beni
    Uğraşma bile benle
    Gönlüm tek sana kaydı

    YanıtlaSil
  58. C
    E
    S
    U
    R

    S
    E
    R
    O
    K
    Yazarsanız Rapçıyım Bi Rap Çıkarcam ...!!!

    YanıtlaSil
  59. YAMURUN ALTINDA BEKLİYORUM
    UYKUSUZ GÖZLERİM,ÜŞÜYOR YÜREŞİM
    NASIL GEÇECEĞİNDEN HABERSİZ GEÇEN ZAMANIM
    UMURSAMAZ BİR HAYAT VAR KARŞIMDA
    SANKİ YORULDUĞUMU GÖRÜYORMUŞ GİBİ KOŞUYORUM ARDINDA

    YanıtlaSil
  60. Damla Saydam la ilgili bir şiir yazarmısınız acaba?

    YanıtlaSil
  61. Bitsin bu özlem
    Umutsuzluklar bitsin
    Resimlerde kalmasın sevgimiz
    Adımızı yazalım göklere
    Kadere boyun eymeyelim...

    YanıtlaSil
  62. S
    E
    N
    A
    nolur yazarmısınız

    YanıtlaSil
  63. lüften sami ismli bir şiir yazrmısnz yazrsnız çok sewinirim

    YanıtlaSil
  64. sevgi ile melik ismiyle yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  65. E L M A S rica etsem yazabilir misiniz

    YanıtlaSil
  66. rafet ile zeynep bas harflerimizden bi aşk şiiri yazarmısınız kalbini kırdım affettirmek istiyorum acillll ama :(

    YanıtlaSil
  67. İçimdeki sana olan yangın
    Sönmesin ömür boyu sevgilim
    Mahşerde bile senin için atsın yüreğim
    Aşkla atan kalbin benim içinse ömrümü vereyim
    İster dünyanın öbür ucuna gideyim
    Lal olsun dilim senden başka biri olursa dileyim

    (ARKADAŞLAR ÖNEMLİ OLAN KENDİ HİSLERİNİZLE YAZDIKLARINIZ BUNU BEN KENDİM YAZDIM EVET BELKİ ÇOK ACEMİCE VEYA HİÇ GÜZEL DEĞİL AMA SONUÇTA BENİM DUYGULARIM ÖNEMLİ OLANDA BU DEĞİL Mİ )

    YanıtlaSil
  68. A
    S
    ı
    M

    K
    E
    R
    E
    M

    K
    E
    T
    E
    N
    C
    İ İLE İLGİLİ SİİR İSTİYORUM :NOLUR :S

    YanıtlaSil
  69. caner ismiyle şiir yazar mısınız?

    tesekkurler sımdıden

    YanıtlaSil
  70. ferhat ismiyle şiir yazarsanız sevınırım.. tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  71. sultan ile ilgili akrostiş yazarsanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  72. b
    u
    s
    e

    s
    e
    n
    i

    s
    e
    v
    i
    y
    r
    u
    m

    YanıtlaSil
  73. esra ecem yazarmsınız şimdiden tsk ederimm

    YanıtlaSil
  74. gamze yazabilir misiniz ??

    YanıtlaSil
  75. ebubekir yazabilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  76. ebubekir ismiyle şiir yazarmısın rica etsem kırmasanız beni bekliyorum nolur

    YanıtlaSil
  77. EROL adında şiir yazarsanız çok sevinirim ama lütfen dost şiiri olsun..şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. gülay adında yazarmısınız?

    YanıtlaSil
  79. K
    A
    S
    I
    M
    adında yazarmısınz?

    YanıtlaSil
  80. mesut isminde bana şiir yazabilirmisiniz cok acil ama aşk şiiri olmasın :)

    YanıtlaSil
  81. ( osman , kimya ) bu isimlere imkansız aşk konulu şiir yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  82. H
    A
    Y
    A
    T
    I
    M
    D
    A
    O
    L
    A
    N
    L
    A
    R
    A
    YAZAR MISINSIZ LUTFEN

    YanıtlaSil
  83. NURDAN OGUZ yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  84. M
    A
    H
    M
    U
    T
    &
    E
    v
    i
    N
    Yazarmısın ?

    YanıtlaSil
  85. Çağatay Ulusoy Yazarmısınız ? :D

    YanıtlaSil
  86. d
    i
    l dil ile ilgili lazım ama

    YanıtlaSil
  87. tolgahan sayışman yazarmısınız

    YanıtlaSil
  88. tolgahan sayışman yazarmısınız

    YanıtlaSil
  89. şeyda cansu yazarmısınız

    YanıtlaSil
  90. tayanç ayaydın

    YanıtlaSil
  91. H
    A
    N
    İ
    F
    E
    S
    I
    T
    K
    I
    şİMDİDEN TY EDERİM LÜTFEN BİRAZ ÇABUK OLUN ADMİNİM

    YanıtlaSil
  92. S
    E
    B
    A
    H
    A
    T

    K
    A
    R
    A
    H
    A
    S
    A
    N

    YanıtlaSil
  93. hülya ismiyle gzl bi şiir yazarsanız seewinirim...

    YanıtlaSil
  94. sedat yazarmısınız konu ayrılık tşkler.

    YanıtlaSil
  95. EMRE ile ÖZGE yazar mısnız lütfennnnn ŞİMDİDN TŞK.EDERM

    YanıtlaSil
  96. Rica etsem acil Dilek ve Nimet ve İlkem adına şiir yazar mısınız ? Acil ?

    YanıtlaSil
  97. bende Kubilay isimi kişiye yazmanızı istiyorum şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  98. tayfun ismiyle bir şiir yazarmısınız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  99. Ö
    Z
    L
    E
    M
    K
    A
    Y
    M
    A
    K



    Aşkla ilgili olursa iyi olur

    YanıtlaSil
  100. B
    E
    Y
    Z
    A
    ismi için ne olur birileri bişiler yazsın lütfen...

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)