23 Haziran 2009 Salı

fadik sevin atasoy sevişme sahnesi izle


fadik sevin atasoy sevişme sahnesi izle , fadik sevin atasoy un seviştigi film izle Fadik Sevin Atosoy'un, "Zeynep'in Sekiz Günü" filmindeki sevişme sahneleri, film vizyona girdiği günlerde çok konuşulmuştu. Genç oyuncu, filmdeki cüretkar sahnelerin basına yansıması ve yapılan tartışmalarla ilgili şunları söyledi: "Bunu yapanların ayıbıdır. Evet, canımı çok yaktılar ama şanslıyım ki mesleğe vakıf bir anne-babaya sahibim. Onlar bana bu konuda en büyük desteği verenler oldu. Çünkü neyi niçin yaptığımı gayet iyi biliyorum. Bir karaktere hayat verdim, can verdim, kan verdim. Bunu yapmak ayıpsa da bunu yansıtanların ayıbıdır. Onların adına utanıyorum."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)