27 Ocak 2010 Çarşamba

Shah Rantez Ft Fatih Korkmaz Rap Şarkısı İNDİR (yeteneksizsiniz)

Fatih Korkmaz Rap Şarkısı indir, Ft Fatih Korkmaz, İZLE 23 ocak yetenet sizsiniz, malatya inönü yetenek sizsiniz, malatya üniv, Shah Rantez, Shah Rantez aglarım sen dönene kadar, Shah Rantez indir, Video Turkish Rap, Video Turkish Rap indir, Yetenek SizSiniz


Ft Fatih Korkmaz, İZLE 23 ocak yetenet sizsiniz, malatya inönü yetenek sizsiniz, malatya üniv, Shah Rantez indir, Video Turkish Rap indir , Yetenek SizSiniz,Fatih Korkmaz Rap Şarkısı indir

benim cok hoşuma gitti sözlerini yazayım dedim ama anlamakta zorlandım.ama videodaki şarkıyı upload ettim (eger bu şahıslar bana ulaşır şarkı sözlerini atarlarsa memnun oluruz.bizde onlara bi nebze faydamız olsundegil mi )
buradan dinleyin ve indirin


ve bu güzel parçayı facebookta paylaşmayı unutmayın ;) saglıcakla


Yarı Final Şarkısını Buradan İndirebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)