11 Şubat 2010 Perşembe

TuTELiMi.NeT Cok Kısa Sürede kendini Kanıtladı

TuTELiMi.NeT Cok Kısa Sürede kendini Kanıtladı


Sitemizi açalı bugun tam 1 ay 5 gün oldu.ama o kadar hızlı yükseldik ki ben bile çok şaşırdım.Üstelik altyapımızın blogger olması benim şaşırmamı 2 kat arttırdı.Çünkü blogger alt yapılı sitelerin google indexine cok geç girdigi günündeki haberleri bende duymuştum...Şu saatten itibaren google açtıgımız konuları en fazla 5 dakika içinde indexliyor ve üst sıralarda gösteriyor.
    Peki neden bloggeri tercih ettim onu da söyliyeyim
   1-yıllık sadece 10 dolar alan adı ücreti ödüyoruz yani host vs ücreti yok bu cok güzel
   2-ftp vs gibi kodlarla ugraşmıyoruz
   3-yedekti taşımaydı vs ugraştırıcı işlerle ugraşmıyoruz.
   4-hac-k lamer saldırıları gibi sorunlarla karşılaşmıyoruz buda süper bişey
  
   Neyse Fazla uzatmıyayım umarım bu isimle bu siteyle daha nice uzun yıllar devam ettiririz.
   saglıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)