23 Mart 2010 Salı

Face Hayran Sayfası Düzenleme Fbml Kod nasıl Eklenir Resimli Anlatım

Face Hayran Sayfası Düzenleme Fbml Kod nasıl Eklenir Resimli Anlatım

facebook-hayran-sayfasi-duzenlemesayac-kategoriler-uyarilar
facebook hayran sayfası

Yogun istek üzerine bu konu üzerinde çalıştım önce kendim anladım sonra size anlatmaya çalıştım
Aşagıda resimlerle anlatılmıştır Nasıl facebook hayran sayfasına html kod eklenecegi.







Umarım anlaşılmıştır. http://www.meteoman.net/facebook-hayran-sayfasi-duzenlemesayac-kategoriler-uyarilar.html

5 yorum:

  1. YAW 5. ADIMDA NASIL OLUYOR...ALANI DÜZENLE YOK BİZDE ANA SAYFA DAN MI AÇILIYOR:))BU DUVARA VERMEYİ YAPAMADIKKKKK:..........

    YanıtlaSil
  2. ben profilime kurucu yazıp resim felan koymak istiyorum burdan yapmam mümkünmü yapacaksamda o fbml yerine ne yazmam gerekiyor lütfen yardım edinn...!

    YanıtlaSil
  3. 5 adımı nasl yapcaz duvara almıo fbml kodunu bi yardımcı ol :SS

    YanıtlaSil
  4. son kısım nasıl olacak daha ayrıntılı yapsan güzel olacak.

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben anladığım kadarıyla anlatmaya çalışayım ben yapğtım oldu çünkü şimdi dediği gibi sayafa ekledikten sonra tekrar sayfamıza gelioruz sayfayı düzenle dioruz orda uygulmaalarda FBML uygulamaya git deyin vede açılan sayfada arkadasın dediği gibi adı belirleyin ve kodunuz varsa aşşaya kod yapıştırın sonrasında bunu bunu sekme olarak tekrar eklemek için normal sayfaya tekrar döünün duvar bilgiler foto cart curt dioya o sekmelerin ilersindeki ok işaretine tıkla orda zaten oluşturduğunuz sekmeyi göreceksiniz ben elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştıminş faydalı olmuşumdur.

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)