10 Temmuz 2010 Cumartesi

Fıstıklı Bere Modelleri Açıklamalı Örnekler

Fıstıklı Bere Modelleri Açıklamalı Örnekler


Önce 7 zincir çektim ve birleştirdim Bir halka oluştu Bu halkanın içine 12 trabzan doldurdum, her trabzanın arasına bir zincir çektim İkinci sırada ise 25 trabzan yaptım yine birer zincir çekerek Üçüncü sırada ise aralarda zincir çekmeden 50 trabzan yaptım
Şimdi fıstıkları yapmaya başlıyoruz Üç zincir çekip 4 sıraya çıktım ve yanına üç trabzan yaptım Fıstığın oluşması için İlk trabzanın dibine batıp oradanda üç trabzan yapıyoruz yaptıgımız o trabzanlar fıstık görüntüsü veriyor yine üç trabzan sonra birinci trabzanın dibinden üç trabzan daha Bu şekilde devam ediyoruz bu sırada bu şekilde bitti

Buradaki ipucu arkadaşlar diger sırada hani ilk trabzan yapmıştıkya hep onların üzerine batıyoruz o fıstıkların oluştuğu trabzanların üzerine batmıyoruz onlarada batarsak örnekler fazlalaşıyor benim ilk sıramda 16 tane fıstık oluştu İkinci sıradada aynı fıstıklar oldu yine 16, eğer fazlalaşırsa lutfen geriye dönüp bir kontrol edin hata var demektir Bu şekilde hep devam ediyoruz Tabiiki bu ölçüler kendime göre oldu siz eger biraz daha büyük yapmak isterseniz göbekten itibaren büyültüm veya aradada büyültebilirsiniz Ben öyle yaptım mesala bana küçük gibi geldi arada o fıstık yaptığımız trabzana batıp fazlalaştıdım fıstıgı Şimdi benim fıstıklarım 19 tane oldu Hep bu şekilde devam ettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)