14 Ekim 2010 Perşembe

Adanalı Dizisi Ne zaman Bitecek- Adanalı Dizisi Neden Bitti -Adanalı Dizisi Final


Adanalı Dizisi Bitti, Adanalı Dizisi niye Bitti ,adanalı dizisi bitecek mi?,adanalı dizisi final,adanalı dizisi bitti,

Yeni sezonda beklenen başarıyı gösteremeyen dizi final yapmaya hazırlanıyor.Yeni oyuncuları da kadrosuna katan Adanalı ekibi beklenen reytingleri alamayınca yayından kaldırılmaya karar verildi.meteoman.net

ATV'nin beğenilen polisiye dizisi Adanalı'nın ekranlara ne zaman veda edeceği kesinleşti.

Başrollerinde Oktay Kaynarca, Mehmet Akif Alakurt, Cemal Hünal, Ekin Türkmen, Zeynep Özder gibi başarılı oyuncuların yer aldığı Adanalı 4 Aralık'ta final yapacak.

3 yorum:

  1. keske bir final yapsalardi sadece ali öldü geri kalan karekterler finalsiz bitti kötülere yine bisi olmadi hikayenin sonu yine gelmedi
    ben bu bölüme final diyemiyorum filmi yarida terk etmek diyorum
    finalsiz biten her diziyi basarisiz bir yapim olarak kabul ediyorum izledigim onca bölümlere yazik diyorum bosa harcanmis zaman diye üzülüyorum

    YanıtlaSil
  2. yok kardaş lar olmaz ya ali öldü benim bildigim hep iyiler kazanırdı
    ama olmadı uyuz alex bile ölmedi bu finali hiç beyenmedim
    belki bir bölüm daha olabilir di adanalı alex le cengizi vururdu iyi olurdu bide çok geçe koydular olmaz tabi reting meting yoaoaoaoaoaoao

    YanıtlaSil
  3. adanali cok guzel dizi hic kacirmam bu diziyi sacma biti 79 bolum de biti ole olmaz devam etmesi lazim aslinda alex olmeliydi

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)