12 Ekim 2010 Salı

Sindirim Organları ile ilgili Şiir Sindirim Organlarıyla İlgili Akrostiş Şiir

Sindirim Organları ile ilgili Şiir Sindirim Organlarıyla İlgili Akrostiş Şiir

Sanki Bir Mucizedir,
İşleyişi Vucudumuzun.
Nasıl da Atar Kabimiz
Dolaşımdaki Tüm Kanı
İnce Bağırsaklarımız Uzundur.
Rotası meteoman Karnımızda.
İşler Tüm Yediklerimizi,
Mükemmel Bir Hamaratlıkla

Organlarımız Yerleşmiştir.
Rahatlıkla Vücudumuza
Gezdirir Kasları,Kemiklerimiz
Ayaklarımızın Üstünde Kolayca
Narin Bir Cildimiz
Lekelenir Güneşten
Ağrır Midemiz meteoman.net
Rahatsızlanır Fazla Yemekten
Izdırap Çekeriz Gerçekten.

Şule Yolcu


böyle saçma ödev mi olur ya.böyle saçma Ödeve böyle saçma şiir.aynen yazın verin hocanıza.Şiir bizzat tarafımdan itina ile yazıldı.Hayatında hiç şiir yazmamış biri .:D

Siz benim güzel vucudumun
İnce zarif olmazsa olmazlarısınız
Ne güzel yediklerimi eritirsiniz
Daha cok yesem bile hiç üşenmezsiniz
İvediyle çalışır hazmedersiniz
Rahat ettirir bize güzel saglık
İle mutluluk vermek için çalışır durursunuz
Maden suyu içmeye gerek bırakmazsınız :D

O yüzel organımız midemiz
Ribozomları ile ne güzel çalışır
Gelip kalın tutelimi.net bagırsaktan
Aşagı dogru iner yavaş yavaş
Nasılda cok çalışır bi bilseniz
Laktoz asiti cok sever midemiz
Ancak yediklerimize dikkat etmeliyiz
Rahatımız için ne demişler tutelimi
Insan yediğiyle içtiğine dikkat etmeli.

23 yorum:

  1. ne kadar saçma ya bn sair miyim *

    YanıtlaSil
  2. sağol şiir kötü olsada ödevi yapmak zorunda olduğum için yazdım.

    YanıtlaSil
  3. mal gibi ama odev yapmak zorunlu

    YanıtlaSil
  4. mecburi yaptım ödevim olduğu için biraz saçma oslada

    YanıtlaSil
  5. aynen ole mal gıbı yapıoz ama odev ıcın cok saçma

    YanıtlaSil
  6. bn 5. sınıftayım fen bilgisi için yaptım tşk...

    YanıtlaSil
  7. aynen odev zorunlu olduğu için yazdım bn 5.sınıftayım

    YanıtlaSil
  8. ödevinizi burayamı yapıyonuz man kafalar ödevinizi yaaa şiir defterine yada a4 e yazıcaksınız öğretmen çoook kızıcak yani onu sölimm dedim yani bi dostt yani sizin sınıftanım yani bizim sınıftayım

    YanıtlaSil
  9. senin öğretmeninin adı vee soyadı nee peki

    YanıtlaSil
  10. çok aptalca mbişey olmuş

    YanıtlaSil
  11. ahhhh şu ödevv lerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  12. şule yolcu yazarımıza çok teşekür ederiz.
    ödevime yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  13. Severim elmayı
    inanki vücüdumuza iyi gelir suyu
    Ne kadar yersen ye olmaz zararı
    Dedem derki çok ye elmayı
    İnan insan için çoktur yararı
    Rahatsız etmez hiç mideyi
    İyi gelir herkese
    Meyve ,sebze


    Omurgam sağlamdır
    Rahatlarım sebze yiyince
    Güçlendiririm bünyemi meyvelri tüketince
    Artık bütün vücudum sağlıklı sebzeyle
    Neler var kanımda bilmez kimse
    Lazım olmaz bana yağlı yiyecekler
    Aşrı zaralı pis yiyecekler
    Roka yeşillik dururken
    Izgara mangal neyime




    benim şiirimde bu işte :D cemmmmmmm ç.

    YanıtlaSil
  14. benimde ödevime yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  15. bzm fen öğretmeni sağır ödevi yptnmı diye soruyo b barıyoz yptk diye bağırıyoz ne barıyonz diyo o yzdn sayfa 21deki ödevime yrdm ettiğiniz içn tşşkkr edrm öretmen sopayla peşimizden koşturmıcak olley :D

    YanıtlaSil
  16. çok gzl işime yaradı

    YanıtlaSil
  17. çok saçma hem rotamız ne ya valla mal gibi :)

    YanıtlaSil
  18. bencede çok saçma ama genede teşekkür ederim...?

    YanıtlaSil
  19. uyumlu olsa tamam derdim ama........

    YanıtlaSil
  20. fen sf 21de çok yardımcı oldu saalınn .yaaa:)

    YanıtlaSil
  21. SİNDİRİMSİZ YAŞAYAMAZ İNSAN
    ÇÜNKÜ BESİN TÜKETMEDEN OLMAZ YAŞAM
    O YÜZDEN YEDİKLERİMİZE DİKKAT ETMELİYİZ
    ZARARLI BESİNLER TÜKETMEMELİYİZ
    BUDA BENİM ŞİİRİM BEN YAZDIM .S

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)