20 Kasım 2010 Cumartesi

Tuba Büyüküstün ile Cansel Elçin Sevgili mi Haberin Detayı

Tuba Büyüküstün ile Cansel Elçin Sevgili mi Haberin Detayı

Tuba Büyüküstün ve Cansel Elçin farklı uçaklarla İstanbul’a döndü ve...

Haklarında aşk dedikodusu çıkan Tuba Büyüküstün ile Cansel Elçin bayram tatilini Paris’te geçirdi. Paris’ten dün dönen Cansel Elçin, Tuba Büyüküstün’le ilgili sorulara yanıt vermedi.

Haklarında aşk dedikodusu çıkan “Gönülçelen” dizisinin aşıkları Tuba Büyüküstün ile Cansel Elçin’in bayramda Paris’te olduğu ortaya çıktı.
Elçin’in Türkiye’ye yerleşmeden önce yaşadığı yer Paris’e dizinin bir sahnesinin çekimi için gittiği öğrenildi. Geçen ay 2 yıllık sevgilisi Sami Saydan ile yollarını ayıran Tuba Büyüküstün’ün de kendi sahnesi olmadığı halde Elçin’le beraber Paris‘e gitti. Milliyet'in haberine göre; Elçin dün öğlen saat 12.00’de bir erkek arkadaşıyla Paris’ten döndü. Oldukça neşeli olduğu görülen Elçin, 4 büyük bavulla İstanbul’a döndü. Elçin, “Tuba Hanım’la aşk dedikoduları için neler söyleyeceksiniz?” sorusuna yanıt vermedi. Özel hayatıyla ilgili konuşmayan Elçin, “Dizi nasıl gidiyor?” sorusuna ise “Gayet güzel” yorumu yaptı.
Büyüküstün’ün ise Elçin’le değil, başta bir uçakla dönmeyi tercih etmesi dikkat çekti. Büyüküstün geçen haftalarda Anadolu Yakası’ndaki evinin olduğu sitede köpeği Korsan’ı birlikte dolaştırırken görüldüğü Elçin’le aşk yaşadığı söylentilerini daha önce yalanlamıştı.

1 yorum:

  1. ben sizin izleyeninizim dizide bile beraber olmanızı istiyorum kaldıki gerçek hayatınızdada birlikte olmanızı çok ama çok istiyorum dizide hasret leventin evlenme teklifini hiç düşünmeden bir anda kabul etmesine herkes çok üzüldü eğer bu dizi beğeni toplamak istiyorsa hasret ile murat evlensin... ve bu dizinin finali hiç gelmesin ben bunları kıbrıstan yazıyorum benim yakınım olan insanlardan gönülçelen dizisini izleyenler hasret leventin evlenme teklifini kabul ettiğini hep kötü yorumlarla eleştiriyorlar benceda yakınlarımdan bazıları artık diziyi izlemiyorlar çünkü leventin evlenme teklifini kabul ettiği için .... yazacaklarım bu kadar cansel tuğba veya bu diziyi yöneten inşalah bu yazdığımı okur... cansel elçin tuğba büyüküstün lütfen gerçek hayatta evlenin ve çok mutlu olun... sizi seviyorum

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)