4 Aralık 2010 Cumartesi

2010-2011 Aöf Dikey Geçiş Başvuru tarihi,Açıköğretim dikey geçiş müracaat tarihi

2010-2011 Aöf Dikey Geçiş Başvuru tarihi,Açıköğretim dikey geçiş müracaat tarihi

2010-2011 Aöf Dikey Geçiş Başvuru tarihi
Açıköğretim dikey geçiş müracaat tarihi

Açıköğretim Fakültesinin iki yıllık ön lisans programından mezun olanlar, “Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik” uyarınca ÖSYM’ce yapılan dikey geçiş sınavına katılarak örgün öğretime geçiş yapabilirler.

ÖSYM’ce yapılan bu sınavlara son sınıfta okuyan öğrenciler ile mezun olanlar ilan edilen süre içerisinde başvurarak katılabilirler.meteoman

Ayrıca, Meslek Yüksekokulu ve Açıköğretim Fakültesi ön lisans programlarından mezun olanlar, uzaktan eğitim sistemiyle öğretim yapan İktisat ve işletme Fakültelerine, Üniversitemizce ilan edilen koşulları yerine getirdikleri takdirde dikey geçişle kayıt yaptırabilirler.meteoman

Başvuru ve kayıt koşulları her yıl ilan edilmekte ve bu koşulları yerine getirenler, İktisat ve İşletme Fakültelerinin 3. sınıfa doğrudan veya lisans öğrenimine hazırlık programına kayıt yaptırabilmektedirler.

Hangi ön lisans programlarının fakültelerin 3. sınıfına Doğrudan veya Lisans Öğrenimine Hazırlık Programına kayıt yaptırabileceklerini öğrenmek için tıklayınız. meteoman

Başvuru Tarihi: 25 Ekim 2010 00:00 - 26 Kasım 2010 17:00
Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 - 23 Kasım 2010, mesai saatleri
Mazeretli Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010 - 26 Kasım 2010, mesai saatleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)