28 Aralık 2010 Salı

İrfan Değirmenciye Mesaj Gönder Günaydın Sabah Haberleri

İrfan Değirmenci ile Günaydın
İrfan Değirmenciye Mesaj, Gönder, Günaydın Sabah Haberleri,
Türk televizyonlarının en çok izlenen sabah haberlerine imza atan İrfan Değirmenci, artık Kanal D'de 'Günaydın' diyor..
Günaydın, yeni güne hazır uyanmak, işe, okula gitmeden önce gündemden haberdar olmak, gözden kaçanları, gölgede kalanları İrfan Değirmenci'nin yorumuyla yakalamak için seyircisini ekran başına bekliyor...
Sadece Ankara, İstanbul değil, Türkiye'nin 81 ilinden haberler, kendisine ana haber bültenlerinde yer bulamamış öyküler, İrfan Değirmenci'nin üslubuyla işleniyor... Sabahın ilk gelişmeleri ya da bir önceki geceden devreden sıcak haberler Günaydın'da ekrana geliyor.
Günün öyküsünü çizen akışıyla , izleyici, adeta , kahvaltı sofrasında İrfan Değirmenci ile sohbet ediyor.
SMS, e-mail, mektup ya da telefonla izleyicinin her mecrada bültene dahil edildiği programda, zaman zaman akış bile izleyici ile birlikte belirlenebiliyor.
Alışılagelmiş sabah haberleri klişelerini yıkan, sabah sohbetini seyircisiyle yapan, her an şaşırtan, gündem yaratan, güler yüzlü...
Türkiye, yine, onunla uyanıyor...
İrfan Değirmenci ile Günaydın, hafta içi her sabah 07:00 'de, Türkiye'nin Kanalı, Kanal D'de...

Mektuplarınız için:
İrfan Değirmenci ile Günaydın
Doğan TV Center
34204 Bağcılar / İSTANBUL

12 yorum:

  1. GÜNAYDIN BEN AĞRI TUTAK TAN SİZLERE YAZIYORUM BİZLER İMAMHATİP ADAYLARIYIZ İMAM OLUNMAK İÇİN YETERLİLİK BELGESİ İSTEDİLER ALDIK,VEKİL OLUNMASI GEREKİYOR DEDİLER ONUDA YAPTIK AMA SÖZLEŞMELİ İMAM HATİP ALIMLARI İÇİN TBMM 4 BİN SÖZLEŞMELİ İMAM ALABİLİRSİNİZ DEDİLER MÜRACAAT 3.149 KİŞİDEN ELENENLER OLDU ONLARDAN BİRİDE BENİM NEDEN BU SINAV SİSTEMİ HALEN GÖREVDE OLANLAR BİLE KAYBETTİLER SÖZLÜDE LÜTFEN SESİMİZİ GEREKEN YERLERE DUYURUN BİZLER NE OLACAĞIZ BİZE ÖĞRENİN HABER VERİN SAYGILAR.

    YanıtlaSil
  2. SELAMÜN ALEYKÜM İRFAN ABİ BEN SAKARYADAN FERHAT CEVİZ ABİ BU ÖZEL GÜVENLİK KANUNUY LA İLGİLİ GELİŞME VARMI

    YanıtlaSil
  3. SLM İRFAN BEY HABER SUNUSUNUZ COK GUZEL

    YanıtlaSil
  4. slm irfan bey ben konyadan cemile programınız cok guzel daha yeni seyretmeye basladim emeklılerın durumu ne olacak

    YanıtlaSil
  5. slm
    size ve devlet büyüklerine bir sorumuz var askerlarimiz doğuda canı pahasına vatanı bekliyor hainleri yakalayıp devletimize teslim ediyor.ama anlamadığımız bir nokta var ki bu hain leri geri neden bırakıyorlar..askerlerimizin canı bu kadar degersiz mi?
    31-01-2011 TARİHLİ SABAH GAZETESİNDE YAYINLANAN HABERE GÖRE 178 PKK LI DAGDAN İNİP TESLİM OLUYOR VE DEVLETİMİZ BUNLARI ETKİN PİŞMANLIK YASASIYLA SERBEST KALMİŞLAR NEDEN?
    02-02-2011 TARİHİNDE YAYINIZI İZLİYECEĞİZ BAKALIM BİR YORUM YAPACAK MISINIZ?

    YanıtlaSil
  6. slm irfan abi ben kırşehir kamandan hanifi özdemirin oğlu musa özdemir abi bu araba afları nezaman gelecek lütfen bi söylermisiniz :)

    YanıtlaSil
  7. slm ırfan bey ben finikeden meltem vergı iadeleri kalkıyormuş zaten zar zor geçiniyoruz warmı bi aslı

    YanıtlaSil
  8. karaman da okullar tatilmi?

    YanıtlaSil
  9. Günaydın irfan bey..Türkiye 'de eleştirmeden izlediğim tek haber programı sizin programınız..Ayrıca bunca kötü haberi hümanistik duygularla teğet geçerek ve bu ülkede hergün yetişen genç bireylerin geliştirecekleri bir hayat normu olduğunu düşünerek aktarma anlayışınızı çok başarılı ulduğumu belirtmek istiyorum.. Ülkemizin sizin gibi habercilere çok ihtiyacı olduğu kanaatindeyim.. Başarılarınız devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. selam irfan abi her sabah seni izliyoruz izlemessek uyuyamıyoruz geçekten çok güzel bir haber programı okursanız çokk sevinirim

    YanıtlaSil
  11. selam irfan abi ben ömer BDP partisi başbakan olursa biz ne yaparız?

    YanıtlaSil
  12. slm irfan abi bu arada ben de irfan seni çok beyenerek izliyorum sizcede emeklilik yaşının 65 olması saçma değil mi bu kadar işsiz varken

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)