4 Ocak 2011 Salı

2011 KPSS Ortaöğretim - Önlisans Memurluk Tercih Kılavuzu Tercih Rehberi

2011 KPSS Ortaöğretim - Önlisans Memurluk Tercih Kılavuzu Tercih Rehberi



KPSS Ortaöğretim – Önlisans sonuçları 29 Aralık 2010 tarihi itibariyle açıklandı Şimdi sıra tercihlerin yapılmasında… Tercihlerin yapılabilmesi için öncelikle ÖSYM’nin 2011 Ortaöğretim – Önlisans Tercih Rehberini yayınlaması gerekiyor ÖSYM’nin bugünlerde resmîinternet sitesi aracılığıyla bu konuda bir açıklama yapması bekleniyor ÖSYM’nin Ocak ayının ilk 2 haftası içerisinde kılavuzu yayınlaması bekleniyor

2011 Ortaöğretim – Önlisans Tercih Kılavuzu Nasıl Meydana Geliyor ?

Türkiye’de bütün il ve ilçelerdeki kamu personeli ihtiyacı valilikler kanadıyla Bakanlığa, bakanlık aracılığıyla da ÖSYM’ye bildiriliyor Bu kurumlar personel ihtiyaçlarını ÖSYM’ye iletirken aynı zamanda şartlarını da ÖSYM’ye aktarmaktadırlar ÖSYM, gelen talepler doğrultusunda tercih kılavuzunu oluşturuyor Biz bu bilgilerin çok önceden ÖSYM’ye gönderildiğini öne sürebiliriz Çünkü bildiğiniz üzere KPSS zaten 26 Eylül 2010 tarihinde yapılacaktı Dolayısıyla bu bilgilerin şu ana kadar çok önceden ÖSYM’ye ulaştığını söyleyebiliriz

2011 Ortaöğretim – Önlisans Tercih Kılavuzunda Neler Yer Alacak?

KPSS Tercih kılavuzunda Ortaöğretim(Lise) ve Önlisans mezunları için iki ayrı bölüm yer alacak Ortaöğretim ve Önlisans mezunlarının her biri kılavuzun kendilerine ayrılan bölümünden tercihlerini yapacaklardırKılavuzda il bazında kurumların alacağı memur sayısı ve alacağı memurda aradığı şartlar yer alacak meteoman

kaynak: eokul-mebcom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)