19 Şubat 2011 Cumartesi

Sevgiliye Günaydın Mesajları Günaydın Smsleri Yeni

Günaydın Baharım Günaydın Sabahım Seninle Güne Merhaba Derim Seninle Günü Bitiririm Sevgilim


Yaşadığım her Günün içinde Sen varsın Sen Bir Güne Yazılan Güneşin Sıcaklığısın Günaydın AŞKIM



Ekmeğim, Suyumsun Sen Benim Sabahlarımın Tek parlayan Nurusun Günaydın Hayatım



Bir Resim Çizdim içinde Güneşli Bir Sabah Ve Sen Varsın Aslında Sabahı Aydınlatanda Sensin Güneş Gibi Parlayan Gözlerin Bebeğim Günaydın HerşeyiMMmMmM



Karanlıklar Mühürlensin, Mutsuzlukların üstüne Yağmurlar insin, Sadece Seninle Nefes Alırım Bilirsin Bu Günde Adınla Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim



24 Saatlik Günümün Doğuşu Ve Batışı Sen Olucaksın, Sen benim için 1 Sabah Değil Her Sabahsın Aşk Çiçeğim GünaydınNnN



Sabahın Kızgın Güneşi Aydınlatsada Odamı, Gözlerin Gibi Yakmıyor içimdeki Soğuk Hücreleri Günaydın Biriciğim



Her Gecenin Uykusunda Rüyalarım’da Sen varsın Her Rüyaların Sabahında ise Aklımda Sadece Adın Ve Kalbimde yenilenen Aşkın var PrenSeSimMm GünaydınNnNn



Ne Gecelerin Soğukluğu Nede Odamın Sessizliği Alamaz İçimdeki Sevgini, Her Sabahı Bir Umutla Bekliyorum Çünkü her Umut Sana Olan Sevgimi Güçlendiriyor Bu Sabah Olduğu Gibi Bebeğim Günaydın!



Yorgun Düşmüş Gönlüm Gecenin Karablığında Bir Güneş Bir Gün Bekliyorum Sadece Seninle yaşanacak bu hayatta her Günümün Sabahında Adınla Başlıyorum Hayata, Günaydın Hayatımın Başlangıcı



Denizin özgür Maviliginde Bulutların Saf Renklerinde, Ve Sabahlarımın Güneşinde Buluyorum Seni Aşkım Günaydın



Bu Sabah Her Günden Farklı Bu Sabah Güzel Bu Sabah Seninle Heycanlı Çünkü Bu Sabah Yeni Bir Zaman ve Seninle Yaşanacak Güzel yeni Bir Gün Aşkım Merhaba Sana Merhaba yeni Hayata



Umutlarımın Sabahındaki tek Güneşsin Aynı Bugün ki Gibi Sevgilim, Sen Günümü Aydınlatan gecelerimi Sıcak Tutan tek Varlıksın bebeğim Günaydın Sana ve Hayata



Aldığım ve Alacağım Her Nefesin Her yeni Hayatın Ve Her Attığım Adımın Güneşi Sen Olucaksın Günaydın AŞKIM



Güzel Olan Her Gün Sadece Seninle Güzel ve Özel Olur Sevgilim Tıpki Bugün Gibi Günaydın Günlerime Anlam Katan Sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)