7 Nisan 2011 Perşembe

Keremcem Oyun Şarkısı Sözleri - Keremcem Oyun Şarkı Sözü

Keremcem Oyun Şarkı Sözü , Keremcem Oyun Şarkısı Sözleri ,Keremcem Oyun şarkısı,Keremcem Oyun sözler,Keremcem Oyun şarkı sözleri dinle,Keremcem Oyun dinle,Keremcem Oyun son albümü,

Bir Kumardın Bende Bu Oyunda Vardım

Tek Bir Zarla Beni Baştan Çıkardın

Gel Yanıma, Yanıma Otur Yanı Başıma

Elini Tutabilirmiyim

Düşünme Hiç Sonunu Aşk Bulur Yolunu

Ne Dersin Bi Deneyelim, Aşk Bir Oyunsa Eğer

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Şeytanın işine Bak

Sen inadına Oyna Yeter

Aşk Bir Oyunsa Eğer

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Kalbimin içine Bak

Hem Kendini Hemde Beni Yak

Bir Kumardın Aslında Hep Bu Oyundaydım

Bir Bakışınla Beni Baştan Çıkardın

Gel Yanıma Yanıma Otur Yanı Başıma

Bir Kere Öpebilirmiyim

Düşünme Hiç Sonunu Aşk Bulur Yolunu

Gel Biraz Eğlenelim, Aşk Bir Oyunsa Eğer

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Şeytanın işine Bak

Sen inadına Oyna Yeter

Aşk Bir Oyunsa Eğer

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Kalbimin içine Bak

Hem Kendini Hemde Beni Yak

Aşk Bir Oyunsa Eğer

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Şeytanın işine Bak

Sen inadına Oyna Yeter

Aşk Bir Oyunsa Eğer rengisu.com

Bile Bile Kaybetmeye Değer

Ah Şu Kalbimin içine Bak

Hem Kendini Hemde Beni Yak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)