24 Ekim 2011 Pazartesi

Van Depremi İçin Yardım Yapın - Kızılay Yardım Sayfası

Van Depremi İçin Yardım Yapın - Kızılay Yardım Sayfası



Halkından aldığı güç ve destekle 1868 yılından bu yana insani yardım çalışmalarını yürüten Türk Kızılayı'na, yapacağınız gıda paketi bağışınız;

Olağan dönemde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza sosyal yardım olarak dağıtıyor,
Afet dönemlerinde ise afetzede ailelere ulaştırıyor.
Bağışladığını Gıda Paketleri sayesinde bir ailenin 1 aylık temel gıda ihtiyacı karşılamış oluyorsunuz. Bağışınızın dağıtılmasını istediğiniz il,ilçe ile ilgili şeçimlerinizi mesaj veya bilgilendirme bölümüne not olarak yazarsanız Türk Kızılayı Şubelerince istediğiniz yerdeki istediğiniz kişiye dağıtımı yapılacaktır.

1 adet gıda paketi bedeli 55 TL’dir.
GIDA PAKETİ İÇERİĞİ

MALZEMENİN CİNSİMİKTARI
OSMANCIK PİRİNÇ (DESTAN)2,5 KG
BARBUNYA (DESTAN)1 KG
KURU FASULYE 8mm (DESTAN)2 KG
UN (SİNANGİL)5 KG
MAKARNA (GOLDA) 500kg.2 KG
TOZ ŞEKER5 KG
TUZ (SARAY)0,75 KG
PİLAVLIK BULGUR2,5 KG
Birden fazla bağış yapmak isterseniz hisse sayısına göre miktarı düzenleyebilirsiniz.
Bağışlarınızı;
Tüm bankalarda bulunan Türk Kızılayı bağış tahsilât sistemi ve bağış hesaplarına ;
Tüm PTT İşlem Merkezlerinin 2868 no’lu Türk Kızılay Posta Çeki hesabından;
Türk Kızılayı internet sayfası üzerinden gıda paketi bağışı menüsünü kullanarak elektronik işlemle;
168 Türk Kızılayı ücretsiz danışma ve bağış hattından;
Ülke genelindeki tüm Kızılay Şubelerinden (Şube adreslerimize internet sayfamızdan ulaşabilirsiniz) yapabilirsiniz.
Adres belirten bağışçılarımıza teşekkür belgesi ile geri dönüş yapılmaktadır.
Bağışlarınızın takibini web sitemizden bağışçı işlemleri/Bağış Takibi butonundan, bağışçı kodunuzu veya T.C. kimlik numaranız ve bağışçı şifrenizi girerek takip edebilirsiniz.
Bağışlar ile ilgili daha fazla bilgi almak için; 0312 4302300/1461–1462–1466