12 Mart 2012 Pazartesi

Yarım Akıllı İpten Örgüler - Yarım Akıllı İpten Örgü

Yarım Akıllı İpten Örgüler - Yarım Akıllı İpten Örgüler - Yarım Akıllı İpten Örgü - Yarım Akıllı İpten Örgü Modeli Koldu yakaydı diye uğraşmak istemeyenler için ideal bir model çok basit ve süslemesi de çok zevkli Çok fazla örgü bildiğim söylenemez "2 ters bi yüz" kıvamındayım (şuna da neden 2 ters bi düz dememişler hiç anlamam"ters" in karşıtı "düz" dür işte "yüz" ü ne karıştırıyorsunuz dimi ben "düz" diyorum ) başlıkta yelek yazdım ama aslında bu bi süveter konudan konuya geçiyorum ama, hani şener şen türkan şorayla bi filminde bakkaldı "bunlarda bebelele tultan hanım " diye bi repliği vardı o aklıma geldi süveter uymadı yelek yazdımtamam kabul kötü bi başlık oldu neyse bu süveter anneannemin her bebeğe ördüğü çok kullanışlı bir modeldi(fix menü gibi bişey yani ) benim gibi pek fazla örgü bilgisi olmayanlar için ideal bence ördükten sonra süslemek çok zevkli oluyor ben saç bandı da yaptım (daha önce patikli ve bereli olanlarını da örmüştüm belki sonra onları da ekleyebilirim) (bir parantez daha açtım, bebek modeli gibi görünse de ben kendime de örmüştüm insanın gözünde canlanmıyor tabi ama onu da çekip ekleyeceğim en kısa zamanda)

Akıllı İpten Örgüler.jpg
Akıllı İpten Örgüler1.jpg