29 Mayıs 2012 Salı

karahindiba dövmesi karahindiba dandelion karahindiba dövme

karahindiba dövmesi karahindiba dandelion karahindiba dövme karahindiba dövmeleri monster high yeni bebekleri yonca dövme modelleri zarif dövmeler karahindiba tattoo uçuşan çiçek dövmesi


heleloy minik balkabaklarım^^…diceksiniz ki nedir bu dandelion…dandelion karahindiba demek…e peki karahindiba ne demek o da radika demek^^…tamam tamam kafalar karışmasın ben size yol kenarında üfleyince uçuşan  tüycükleri olan top şeklindeki bitki desem hemen anlarsınız sanırım^^…hepimiz üflemişizdir bu şirin bitkiye…kendisinin bu hale gelmeden önceki hali de pek sevmediğimiz koparınca elimizi acı bi süte bulayan sarı kötü kokulu çiçeklerden oluşuyo…peki ben niye post yaptım kendisini acaba ihihi^^
radikayı da duyanlarınız vardır…açıkçası ben istanbul koşuyolunda ege yemekleri yapan bi restoranın adı olarak duymuştum ilk olarak^^…meğersem kendisi bu bitkinin yapraklarıymış ve aynı roka gibi yeniliyor salatası yapılıyomuş^^…çiçekleri ise eskiden bi göz hastalığı olan trahom için kullanılıp göze sürülüyormuş…pek marifetli bi bitkiymiş dimi…doğa işte hiç bişeyine burun kıvırmamak lazım^^
işte bu cici bitkiyi post yapma sebebim bu şahane dövmeler^^…bayıldım bayılıyorum hastasıyım ihihi…çok hassas bi cildim var ve dövmeye toleransım ne kadar olur bilmiyorum ama çılgınca istediğim bişey ilk kez çıktı karşıma…özellikle tüycüklerin kuş olma fikri estetiği beni cezbetti…ne dersiniz valkicikten helokiti dövmesi beklerken böle bi dandelion dövmesi yaptırsam epey şaşırırsınız dimi ihihi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)