21 Şubat 2013 Perşembe

Merhamet Dizisi Tutar mı?

merhamet dizisi Oo Bu sezonun en güzel dizisi sezona biraz geç girdi.Eger sezon başında tvlerde olabilseydi şimdiye ne muhteşem yüzyıl kalırdı ne de kuzey fırtınası. Özgü Namal'ın Hanımın çiftliği dizisinden sonraki en başarılı projesi olmuş.Yani oyunculugunu gösterebileceği dizisini bulmuş. İbrahim Çelikkol partner olarak ilk bölümlere göre biraz daha iyi diyebilirimMerhamet dizisinde Özgü Namal'ın yani dizideki narin'i  Küçüklüğünü oynayan çocuk oyuncuyu hala merak ediyorum ve daha bulamadım.Dizideki en güzel oyuncu tabiki Yasemin Allen'dir.İlk bölüm reytingleri istenilen seviyede eğer böyle devam ederse ilerleyen bölümlerde bu reyting oranını dahada arttıracagını düşünüyorum.Birde merak ettiğim dizide Narin küçük kardeşi ve büyük abisi rolünü kim oynayacak onlar kim valla ben en cok bunları merak ediyorum.Önümüzdeki bölümleri heyecanla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)