23 Haziran 2009 Salı

funda kılıç funda kılıç DJ Sahin - Falcon feat. Funda - Birini Biraktim Şarkı Sözleri grup reyting

funda kılıç funda kılıç DJ Sahin - Falcon feat. Funda - Birini Biraktim Şarkı Sözleri grup reyting

Birini bıraktım ikincisi sırada
Unuttum sayısını üçüncüsü kim acaba
Birini bıraktım ikincisi sırada
Unuttum sayısını üçüncüsü kim acaba
Yaz günü sıcak uyumayı bırak
haydi falcon diskoya bir bak
Bizim bu mekan hatunla dolu hadi hadi fırla kaçırma valla
Kızlar yiyen yoruldum mu dinlen,
şişelere fondip yapıpda gelicem
Avutacağıma kulak verin bu hikaye başlar
şimdi anidenBirini bıraktım ikincisi sırada
Unuttum sayısını üçüncüsü kim acabaBirini
bıraktım ikincisi sıradaUnuttum
sayısını üçüncüsü kim acaba
Atladık arabaya bizim kızı alıcaz
evine yanaştık bir sürpriz yapıcaz
Bir hediye aldık gönlünü
çalayım bu arada kırdım burnunu....
Eyvah oda ne bizimkisi orada kolunda
bir adam kim lan bu zurnaGidiyolar
ahanda bindiler arabaya belkide
favorim yetişirim durmaBirini
bıraktım ikincisi sıradaUnuttum
sayısını üçüncüsü kim acabaBirini
bıraktım ikincisi sıradaUnuttum sayısın
ı üçüncüsükim acabaDiskoya yanaştı indi arabadan kolunda o herif gidip parçalicamBizde yanaştık kapıda korumalar damsız girilmez dedi dallamalarKankam aradı kızları çağırdı taktık kolumuza baktık yolumuzaGirdik içeriye birde ne göreyim ikiside piste kopmuşlar vallaTuttum kolundan çektim kenara bu adamda kim lan cevap ver banaAslan gibiyim aldatma durma beklemezdim lanet olsun sanaO benim abim rahatbırak manyakUff çekil rahatım bana bir konyakHaydaa.. aşkım bu kim hadi dans edelimBirini bıraktım ikincisi sıradaUnuttum sayısını üçüncüsü kim acabaBirini bıraktım ikincisi sıradaUnuttum sayısını üçüncüsü kim acaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)