23 Haziran 2009 Salı

Nazlı 2009 Beni Yazın albümü dinle Nazlı nın son albümü

Nazlı 2009 Beni Yazın albümü dinle Nazlı nın son albümü,Nazlı 2009 Beni Yazın albümü dinle Nazlı nın son albümü,Nazlı, Nazlı 2009, Nazlı 2009 albüm, Nazlı 2009 albüm dinle, Nazlı 2009 dinle, Nazlı Beni Yazın, Nazlı Beni Yazın albümü, Nazlı Beni Yazın albümü dinle, Nazlı Beni Yazın dinle, Nazlı Beni Yazın izle, Nazlı dinle, Nazlı parçaları dinle, Nazlı şarkıları dinle, Nazlı serdar ortaç düet, Nazlı son albüm dinle, Nazlı yeni albüm dinle

Albüm içeriği
1. Beni Yazın
2. Kimi Seviyo?
3. Görmelisin
4. İnce İnce (Volga Tamöz Versiyon)
5. Hava Yağmur
6. Beni Sevme
7. Harikasın
8. Sükse
9. Gel Desen De…
10. Anlıyorsun Değil Mi?
11. İnce İnce (Emre Irmak Versiyon)
12. Yaz’s Dream

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)