5 Temmuz 2009 Pazar

karizma msn nickleri - karizma nickler

karizma msn nickleri - karizma nickler

karizma msn nickleri - karizma nickler
Poz verirken sonsuzLuğa Oyun oLdunuz cümLeLerimdeSusamışken çocukLuğa BeLki içersiniz diye KardeşLik demLedim eLLerimLeDiLiniz yanmasın diye ıLıştırdım yüreğimde Uzunca bekLedim siziBırakmam asLa
_+_
Bak geçmiş yok artık hepsi hayal Ve sen ne kadar kalabalıksın Kurtul benden
_+_
Giden özletir mi kendini Ya da alışır mıyım ey Aşk yokluğuna ?
_+_
Hep gözlerimin bebeğine mi düşer sararmış efkar alınganYoksa soluğum mu sütten kesildi sinesine sitemkar kırılgan
_+_
Melankolik bir dem hikayesin de Sana yol alıyor sabırsızDüşe kalka
_+_
bir demet mutluluktu hepsi
_+_
Keşkeler biriktirmişim Ve geldiğim yerde şimdi yalnızım
_+_
Yok olsam bir şarkısında zamanın Son ayak izi de çok önce kaybolmuş yollarda
_+_
Ayrılık şarkısında saklı isyan Yeniden yarım akıl düşlere dalıyorum Seni nedensiz özlüyorum
_+_
Umuda kaçıyorum / telli duvaklı
_+_
Hadi durma sana uzanan umut damarlarımı kes Yolla geri dönüşsüz bilmediğim diyarlara Sürgünümü emret !
_+_
Aşka aşık her dem bu yüreği gel de sustur yar !Sen olmandan günlerim gecelerim boştur !
_+_
yalan/sızım
_+_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)