22 Ocak 2010 Cuma

Digiprotein.com, Egitim Portalı, giriş, kanver online ders, kanver org giriş, kanver.org, Online Eğitim

Digiprotein Online, Digiprotein.com, Egitim Portalı, giriş, kanver online ders, kanver org giriş, kanver.org, Online Eğitim


Online Eğitim, Digiprotein Online, Egitim Portalı ,Giriş ,Digiprotein.com,kanver.org,kanver org giriş,kanver online ders,

DIGI PROTEIN, MİİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İLE UYUMLU DERS DESTEK VE SINAVLARA HAZIRLIK PROGRAMIDIR .
bu portala herkes giriş yapamaz sadece elinde şifre kartı olan giriş yapabilir.bu karta okuldan veriliyor
Siteye Giriş Buradan
Digiproteine Giremiyorsanız Tıklayın

17 yorum:

  1. nasıl giriliyo

    YanıtlaSil
  2. ben
    melike nasıl gırılıyo

    YanıtlaSil
  3. bende bulamadım nasıl girildiğini :(

    YanıtlaSil
  4. yaa ben nasıl girildiğini bulamadım yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. ben girdim yani girebildim ama yazılacak ve batemetik dersinde yuvarlak içine alıcacak yerleri nasıl yapacağımı anlayamadım acaba nasıl yapacağım?

    YanıtlaSil
  6. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buna nasıl giriliyo giremedim ben yaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. ben girdim harika konular testler var

    YanıtlaSil
  8. herkes girsin istiriyorum çok güzel bir site

    YanıtlaSil
  9. girilmiyosa bu kartları niye dagıtıyorsunuz

    YanıtlaSil
  10. EE NASIL GİRİLİYO SÖYLEYİN BİZDE GİRELİM GÜZELMİ DEĞİL Mİ BİZDE KARAR VERELİM...

    YanıtlaSil
  11. ya çook kolay siteye giriş yazıyor ona bas
    necati

    YanıtlaSil
  12. QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ15 Mayıs 2010 20:32

    BENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GİREMİYORUMMMMMMMMMMMM KAYIT OLAMADIM YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  13. bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegiremiyorum yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  14. bende nası girileceğini bulamadımmmmmmmmmm...
    Arkadaşşşımmmmmm ttttttttttaaaaaaaaaaaavvvvssiye ediyor da onnnnnnnnndddaaaannnn

    YanıtlaSil
  15. çok basit resmin hemen üstnde buradan yazıyo ona bastınmız mı gerisi kolay

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar yukarıda da belirtildiği gibi okuldan bi giriş kartı veriliyo. kartta ürün şifresi filan yazılıyo kaydolunurken kullanılıyo kimlik bilgisi de gerekli tabi. ben üye oldum baktım dersler bi harika insanın çalışası geliyo valla...

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)