5 Ocak 2010 Salı

Mutluluk Sloganları Mutluluk Ile Ilgili Sloganlar



Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerce uğraşıyorsam; bir çok arkadaşım var demektir

· Faturalarımı ödeyebiliyorsam; bir işim var demektir· Pantolonum biraz sıkıyorsa; aç kalmıyorum demektir· Gölgem beni izliyorsa; güneş ışığını görüyorum demektir· Otobüsten indiğim yerden işyerime yolu çok uzun buluyorsam; yürüyebiliyorum demektir· Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyor ve bu eleştirileri başkalarından da duyabiliyorsam; konuşma özgürlüğümüz var demektir· Otobüs beklerken yanımdaki adam anahtarıyla oynuyor ve ben bu sesten rahatsız oluyorsam; duyuyorum demektir· Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa; bir evim var demektir· Doğal gaz faturam yüklü geliyorsa; ısınıyorum demektir· Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırlarım varsa; yığınla giyeceğim var demektir· Çalar saatim sabahın köründe çalıyorsa; yaşıyorum demektir· Akşamları kendimi yorgun hissediyorsan ve bacaklarım ağrıyorsa; o gün üretici olmuşum demektir· VE TÜM BUNLARIN FARKINA VARABİLİYORSAM ; MUTLUYUM DEMEKTİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)