7 Mart 2010 Pazar

Tanem sivar röportajı tanem sivar özel Röportaj

tanem sivar, tanem sivar hayatı, tanem sivar kim, tanem sivar özel, tanem sivar resimleri, tanem sivar röportaj

Tanem Sivar Röportajı Tanem Sivar Hakkında

Acun'un kanatları altında mutluyum! Tanem'den itiraflar!

Siz onu kamera önünde görüp sevdiniz ama Tanem Sivar parlak ışıkların gerisinde durmayı hedefliyor. Acun'un prensesi HT Cumartesi'ye konuştu.
Tanem Sivar'ı Acun Firarda ile tanımıştık. Acun'un pek de başarılı olmayan İngilizcesi'ni kendi Amerikan aksanı ve güzel gülüşüyle kapatıyordu. Sonra Cenk ve Erdem'le Vidivodo programını sunarken, ikilinin esprileri ve sivri dilleriyle çok iyi başa çıkıyordu. Hatta hazır cevaplığıyla takdirimizi kazanmıştı. Şimdiyse Yetenek Sizsiniz Türkiye'de aralarda dans eden, çocuklarla çok iyi anlaşan, tüm yarışmacılarla arkadaş olan bir Tanem Sivar var. Sağlam adımlarla ilerleyen ve Acun Ilıcalı'nın kanatları altında televizyonun inceliklerini öğrenen bu kızı ekranda daha çok görmek istiyor hayranları. Ben de hiçbir gazeteye röportaj vermeyen Tanem'i yakalamışken bolca konuşturdum. Neyse ki göründüğü kadar içten biriymiş, her soruyu temkinli ama dürüstçe cevapladı.

Yurtdışında sinema eğitimi almışsınız, Amerika'da çok daha gelişmiş ve düzenli bir sektör varken neden Türkiye'ye döndünüz?
Amerika'ya gitmeye karar verdiğim gün, mezun olduğumda Türkiye'ye döneceğime de karar vermiştim. "Okuyayım, kendime katabileceklerimi katayım ama eninde sonunda buraya döneyim" diyordum. Amerika'yı
çok seviyorum, kız kardeşim de orada endüstri mühendisliği okudu sonra da kaldı. Annem de ABD'de doğdu, 30 yaşına kadar orada yaşamış. Babam hâlâ orada. Ama ben Türkiye âşığıyım.

Amerika'da da televizyon kanallarında çalışmışsınız...
Üniversitede okurken zorunlu staj döneminde San Diego'da Fox'ta haber masasındaydım. Çok da keyifliydi, hatta kalmamı istediler. Sonra bir dergide de çalıştım, yeni mekânları yazıyordum, fotoğraf çekiyordum. Ama aklım buradaydı.

Televizyonu nasıl tercih ettiniz?
Mezun olup döndüğümde kamera arkasında bir iş aramaya başladım. Bir gün bir arkadaşım aradı; "Acun Ilıcalı diye bir arkadaşım var, dünyayı gezeceksin" dedi. Atladım hemen ama kamera önü olduğunu bilmiyordum. Görüşmeye gittiğimde Acun "Deneme çekimi yaparız" dedi. Ben şaşırınca "Sana kamera taşıtacağımı mı düşünüyorsun" diye sordu. Yine de hiç aklıma gelmemişti çünkü dünya güzeli insanlar vardı benim yerime. O sıralar mesela Tuğçe Kazaz çalışacaktı Acun'la. Evlenince olmadı. Seçileceğimi düşünmediğimden çok rahattım. Acun da doğallığa, rahatlığa önem veriyor. Seçildim ve hop Cannes'a gittik.

Kendi programınızı yapmayı düşünüyor musunuz?
Olursa tam olsun isterim. Şu an Acun'un kanatları altında mutluyum, medyada herkesin çalışmak isteyeceği biri.

Hiç oyunculuk teklifi geldi mi?
Bir iki dizi teklifi, reklam, küçük küçük sunuculuk teklifleri geldi.

Ekşisözlük'te sadece sizin için Acun Bey'in programlarını izleyenler olduğunu okudum...
Öyle mi? Hayret Ekşi'de tatlı bir şey yazmışlar. İnternetin bu kadar özgür olması büyük kâbus. Herhangi biri, herhangi bir laf söyleyebilir.

Canlı yayında olmak nasıl bir duygu?
Korkunç! Karnıma ağrılar giriyor! Canlı yayında hata yapmak değil, nasıl toparlayacağın önemli. Çünkü hepimiz küçük hatalar yaparız konuşurken. Hep hazırlıklı çıkmaya çalışıyorum. Ama yine de hata yapmaktan korkuyorum...

Siz hata yapmadınız ama Ali Taran'ın canlı yayında küfretmesi çok konuşuldu. Acun Bey'in kriz yönetim kabiliyeti, rahatlığı bir güvence mi?
Acun benim için her zaman güçlü bir ağabey. Sıkıntım olursa koşacağım, danışacağım bir insan. Programda orada olacağını bilmek güven veriyor. Ailem de beni öyle yetiştirdi; "Hata yapamazsın ama yaparsan da biz arkandayız" dediler hep.

Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)