17 Nisan 2010 Cumartesi

laf Sokan Nickler Laf Koyan msn sözleri Msn için

laf Sokan Nickler Laf Koyan msn sözleri Msn için

sevgiliye nefret sözleri mumsemanet
sevgiliye nefret sözleri
orda burda laf edİyormuşsun sevmedİm dİye al benden sana İkİ kelİme çokda s2mde

dünyaya tek armağanim oda orta parmağim

sen benİm adimi anamazsin birak dost kalmayi sen benİm düşmain bİle olamazsin

senİ marka olduğun yerde etİketİ ben takarim

benİm İlgİlendİklerİm sİzİn peşİnİzde koştuklariniz

alayina gİdermİş sen korkmadan bakkala gİt önce

ayrilik ölüm gİbİdİr kesersİn bİleklerİnİ kesİlmez,İşde ozman analrsin İkİ kere ölünmez

varliğin beşpara etmezkİ yokluğun canimi acitsin

sen benİ sevmeyİp seversen başkasini dİlerİm allahdan oda sever başkasini


Kimi KafaSının pe$inde Kimi KaSar`ınpe$inde herkeS ßakSın eStiGi yeRe aLem ßizim pe$imizde ! DostuMuz Az dü$manImIz cOk KorkuMuz yOk SevgiLer Sahte inSanLar KahPe HayatıNız pLan aLayıNız yaLan yA geLdiGin gißi oL! yAdA geLdiGin gißi kayßoL!

Girtlagimdaki bir kesikten gögsüme dogru süzüLen Soguk kanin ürkütücü meLodisini dinLiyorum bu gece eLLerimLe kirmiziya dokunuyorum kendi vücudumda Gözlerimle, Seni ßenden aLip yerine aciyi veren tanriyi ariyorum odamin isLi tavaninda

Sen we ßen'dik ßiz$imdi Kan we rewan$eytan we meLektik ßiz$imdi õLüm we AzraiLSenden Sønra cøk deqi$ti RuhSuz ßedenimKøluma kazidiqim iSmin $imdi Senden kaLan tek izinBaktikca , İhanetinin ßedeline Ruhumu $arkilar , Fikrimi NefRet , diLimi küfür ßesLeyecek

Ölüm yanıma gel
Benim için tek ol,gelen bir tek sen ol
Nehirlerim donmuş,
ve etrafımdaki gölgeler kalbimi iğrendiriyor

Ölüm yanıma gel
yanımda kal,sessiz ağlayışımı duy
üzüntümün içine saklandım,üzüntüye mıhlandım
ve etrafımdaki acı dünyamı donduruyor
Dünyam soğuk

Hayatta başarısız oldum
yıllardır feryat ettim
Zamanın içinde dondum geride kaldım
Kederin sevinci tüm bulduğum
Kederin büyük sevinci!

hayatın gölgesinin arkasında kayıp umutlar acı çekiyor
Geceyi arıyorum sevgiyi bulacağımı umut ederek
Yaşamın kısa sonsuzluğunun sessizliği içine boğuldum
Gözyaşları doğru yoldan sapmış kalbimdeki boşlukları dolduruyor

Beni bağrına bas, zevkli rahatlık
Eşsiz bir barışın olduğu bir dünya ver bana
kalbimdeki umutsuz çığlığı dindir

Ölüm yanıma gel
Bu soğuk dünyadan bu boşluktan kurtar beni
Hayat, beni öldürdün
ve şimdi beni bu mutsuzluktan ayır beni

Hayatta ağlıyorum , hayattan uzakta uçuyorum
bu duvarların içine düşmeyi seçtim
Büyük sevinç
Kederin büyük sevinci!

Kaybolan masumiyet için göz yaşı dök
İçimizde ki ağlayan terk edilmiş ruhlar için
Acıya teslim olan kalpler için
Geride kalmış yanlızlık için ağla

Acının ve dünyanın kederinin farkına var
Bu kabus gibi yerden öte bir yer düşün
Gecenin içinde bize sevgi ve birlik veren bir yer
Ölüm, yanıma gel ve bize hayat ver!

Bu acı dolu dünyanın yerine ölüm daha iyi
Sevgiyi ver bana yada ölümü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)