4 Mayıs 2010 Salı

intellipark.com İntelli Park İntelli Park Hakkında


İntelli Park ,İntelli Park Nedir, intellipark.com, İntelli Park hakkında, İntelli Park uygulaması,

Bugun bankada bi işim vardı,Atatürk caddesinde yürürken bi adam dikkatimi çekti.Üzerinde turuncu kıyafet ve şapkası elinde pos makınasına benzer bi fiş kesme makınası vardı.Geçen günde böyle bi adam ve bayan görmüştüm soramamıştım ne iş yapıyosunuz diye.Ama bugun adamın yanına yaklaştım, kardeş ne iş yapıyosunuz dedim.O da kaldırım kenarına dikilmiş meteoman 2 ayrı tabelayı gösterdi.ve Dedi ki bu iki tabela arasında park yapan araçlardan park ücreti alıyoruz dedi.Bu resmi bi görev tabiki .ama ihale ile verildiği kesin.Daha fazla bilgim yok şuan bu intellipark hakkında.Ama artık yok kenarında kaldırım kenarına durmak bile ücretli.Ben bu intelliparkı Adana da ilk defa ve yeni görüyorum diger büyük şehirlerde de varmı bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)