14 Mayıs 2010 Cuma

Kısa Ninniler - Nenni Yazıları Ninniler - Ninni Örnekleri

Ninniler ,Ninni Örnekleri , Kısa Ninniler , Nenni Yazıları ,ninni melodileri,ninni sesleri,ninni şarkıları

Ninni de ninni demekten

Ninni de ninni demekten
Ben kesildim yemekten
Hastayım annem yürekten
Doktor gelsin frekten
Ninni benim yavruma ninni
Ninni benim kuzuma ninni

Yaylaların yoğurdu

Yaylaların yoğurdu
Bu güzeli hangi ana doğurdu
Bu güzeli doğuran ana
Balılan mı yoğurdu
Hu, huu, huuu kuşu

Bebeğe Ninni

Sensin canım yazım kışım
Benim şirin nazlı kuşum
Sana sevgi uçurmuşum
Uyu ninni uyu ninni

Bilirim ne cok düşün var
Çicek çicek öpüşün var
Bir gül gibi gülüşün var
Uyu ninni uyu ninni

Kovan kovan balın olsun
Bin çiçekli dalın olsun
Denizlerde salın olsun
Uyu ninni uyu ninni

Gözlerin akıp gidiyor
Uykulara gül seriyor
Rüyalar seni bekliyor
Uyu ninni uyu ninni

M. Ruhi Şirin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)