14 Mayıs 2010 Cuma

Sayışma Tekerlemeleri -Sayışmalar Sayışma Örnekleri

Sayışma Örnekleri , Sayışma Tekerlemeleri,Sayışmalar

İĞNE BATTI CANIMI YAKTI (SAYIŞMACA)

Oooo..
İğne battı
Canımı yaktı
Tombul kuş
Arabaya koş
Arabanın tekeri
İstanbul un şekeri
Hop hop altın top
Bundan başka
oyun yok.



DOLAPTA PEKMEZ YALA YALA BİTMEZ (SAYIŞMACA)

dolapta pekmez yala yala btmez
on kilo sana yirmi kilo bana
aysecik cik cik cik
fatmacık cık cık cık
sen bu oyundan çık


BABAM YOĞURT GETİRDİ (SAYIŞMACA)

Babam yoğurt getirdi
Pisi burnunu batırdı
Pisi seni tutarım
Bıyığını yolarım
Minarenin kilidi
Kapıya gelen kim idi
Amcamın oğlu Musacık
Kolu butu kısacık
Şimdi gelir görürsün
Güle güle ölürsün


KOMŞU KOMŞU HUU (SAYIŞMACA)

Komşu komşu huu...
Sırtındaki ne?
Arpa
Kaça sattın
Kırka
Eve ne aldın?
Hırka
Çocuğa ne aldın ?
Halka


PORTAKALI SOYDUM (SAYIŞMACA)

Portakalı soydum,
Başucuma koydum.
Ben bir yalan uydurdum,
Duma duma dum.
Duma duma dum.
Öğretmeni kandırdım,
Kandırdım.


SAFİNAZ FİNAZ YANIMA GEL BİRAZ (SAYIŞMACA)

Safinaz finaz
Yanıma gel biraz
Ne yapacaksın beni
Seviyorum seni
Sevdiğim erkek sarışın olmalı
Gözleri mavi denize bakmalı
Evin önünde taksi olmalı
Taksinin rengi sarı olmalı
Nikahımızı vali kıymalı
Valinin adı zeki olmalı
Ah dedem dedem
Dedemin karısı ninem
Ah ninem ninem
Ninemin kızı annem
Ah annem annem
Annemin kızı ben
EN SEVDİĞİM ARKADAŞIM SEN

1 yorum:

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)