6 Mayıs 2010 Perşembe

Sentez Eğitim Kurumları Kpss Aöf SMM Dershanesi


Sentez,sentez Eğitim,sentez eğitim Kurumları , sentez Kpss, sentez Aöf ,sentez SMM,sentez Dershanesi ,sentezegitim.com

Sentez egitim kurumları Benim de aöf derslerine katıldıgım adana da hizmet veren dershane.Egitim disiplini güzel.Hocaları deneyimlidir.Acaba ben kimim :p Neyse söylemiyim şimdi tanırlar falan : )

www.sentezegitim.com
Kurumumuz, 1999 yılında açıköğretim kursu olarak faaliyete baslamıştır. Açıköğretim öğrencilerine uzaktan eğitimi destekleyici kurslar verilmektedir. Dinamik, deneyimli ve güçlü egitim kadrosu ile çağdaş egitim olanakları kullanılmaktadır.Her dönem güncellenen ders notları ve soru bankaları ile açıköğretim ögrencilerimizin başarısını yükseltecek imkanlar sunulmaktadır.Bugüne kadar binlerce açıköğretim öğrencisinin umudu olmuş, basarılarına katkı sağlamıştır.

2000 yılında başlayan SMMM staja baslama sınavlari için Adana'da ilk defa staja başlama kursları kurumumuz tarafindan düzenlenmiştir ve aralıksız olarak devam etmektedir.Staja başlama sınavında bugüne kadar Türkiye ortalamalarının çok üzerinde basarılar elde edilmistir.Geçen sürede Adana'da staja baslayan meslek mensuplarımızın %90'ni ve tüm dönemlerin Adana birincileri kurumumuzda kurs alan ögrencilerimizden olmuştur.

Staja başlama sınavında ilkleri ve yüksek basarıları elde eden kurumumuz yine Adana da ilk defa SMMM yeterlilik kurslarını da düzenlemektedir.Bitirme kurslarını düzenleyen ilk ve tek kurum olmanın haklı gururunu sizlerle paylaşıyor,beraber çıktığımız bu yolda son adımı da birlikte atmanin mutluluğunu yaşıyoruz.

Amatör bir ruh ve profesyonel bir yaklasımla her gecen gün büyüyen ve kursiyerlerimizin artan ilgisi ile genişleyen SENTEZ AILESINDE sizleri de görmeyi temenni ediyor, başarılar diliyorum.

Cuma KADI Kurucu Müdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)