17 Haziran 2010 Perşembe

Blogger Etki Alanı yasagını Kaldırmak

Bloggerden etki alanı olan blogger sahipleri ben dahil 3 gündür sitelerimize erişemiyorduk.Sorun hala bitmiş degil.Ama bi arkadaşın tavsiyesini yaptım ve şuan normal ziyaretçilerime ulaştım.Bunu bir resimle belgelemek istiyorum resim aşagıda

Şimdi işlemin nasıl yapılacagını anlatayım.öncelikle google apps ye giriyoruz.domain adımızı ve şifremizi yazıp giriş yapıyoruz.Alan ayarları sekmesine tıklıyoruz.Sonra etki alanı adlarına giriyoruz.Daha Sonra gelişmiş dns ayarlarına tıklıyoruz.Burdan şifremizi alırıyoruz.ve giriş yapuyoruz

2 yorum:

  1. Bunu daha detaylı anlatma şansınız var mı? google apps kullanmıyorum ben mesela. domain için google apps aktive edip ayarları yapmamız gerekiyor sanırım.

    Ama bu vermiş olduğunuz resimde "editledikten sonra" demişsiniz. Nereyi nasıl editleyeceğimizi de yazar mısınız? Mesela orda alt alta host name kısmın da @ işareti var. Bir sürü alt alta var olan kutucuklara ne girmemiz gerektiğini yazar mısınız?

    Biraz daha açık anlatırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, eger resimdeki panele kadar gelebildiyseniz gerisi kolay.resimle gösterdiğim yerde edit var yani düzenle ona tıklayın ve paneli yazılabilir yapın.ve çerceve içine aldıgım yeri resimdekine göre degiştirin hepsi bu kadar.

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)