31 Temmuz 2010 Cumartesi

Chp Referandum şarkısı Recebim Şarkısı Video hani Benim Recebim

Chp Referandum,chp şarkısı ,chp Recebim Şarkısı,recebim Dinle,chp recebim Video

Siyasette Recep Bey. Uzanmış da yatar
Oğlan gemicik almış. AKP suya batar
Hani benim Recebim Recebim. Hayır oyu vereceğim ( Sana hayır diyeceğim )
Yasanı sandığa gömeceğim
Gemi dolu pırlanta. Atma Recep Bey atma
Ali Dibolar devri. Kesme naylon fatura ( Naylon fatura çakma )
Sandık gelir yanaşır. Recep boşa uğraşır
Vatandaş hayır diyor. Recep niye ağlaşır
Recep Beyi tanırlar.Yolsuzlukta şanı var
Kılıçdaroğlu der ki, Hayır demekte yarar var
Hani benim Recebim Recebim
Hayır oyu vereceğim. Yasanı sandığa gömeceğim

1 yorum:

  1. Ağustosta bööööööööceeeeeeekler şarapmı içeceeekleeeeer. Vay bu nebiçim Anaaaayaaaasa nerede meeeeerciiiimeeekleeeeer?

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)