30 Temmuz 2010 Cuma

Çocuklar için Dualar Uyurken Okunması gereken Dualar

Çocuklar için Dualar Uyurken Okunması gereken Dualar

çocukların okuyabileceği uyku duaları - uyurken çocuklar nasıl dua eder - uyumadan önce okunan çocuk duaları



Yattım Allah Uyut beni
Yavaş yavaş büyüt beni
Sağ sâlim kaldır beni
Rahmetine daldır beni


Görünmez Kazalardan
Bilinmez Âfetlerden
Her türlü Kötülükten
Allah'ım sen koru beni

ÂMİN

Çocuğumuzu şeytan insan ve başka varlıkların kötülüklerinden korumak için:
(Üîzüke bi kelimâtillâhit-tâmmeti min külli şeytânin ve hêmmetin ve min külli aynin lâmmetin)
“Seni bütün şeytanların zararlı hayvanların ve kötü gözlerin şerrinden koruması için Allah’ın mubarek ve mükemmel kelimelerine sığınırım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)