25 Ağustos 2010 Çarşamba

Ümit İbrahim Kantarcılar Sevgilisi var mı? Adı ne Resimleri

Ümit İbrahim Kantarcılar,Ümit İbrahim Kantarcılar Sevgili,Ümit İbrahim Kantarcılar sevgilisi var mı ,Ümit İbrahim Kantarcılar sevgilisinin Adı ne, Resmi


çakıl taşları dizisinin fawori oyuncusu kızların yeni sevgilisi Ümit ibrahim.Herkes onu konuşuyor herkes ondan bahsediyor.Geçen ay ve meteoman.net bu ay sitemde en cok aranılan ziyaret edilen konu oldu.

Şöyleki , hayranlarının bir diger merakıda sevgilisi var mı ? Varsa kim. ben bu sorunun cevabını henüz bilmiyorum.Ama mutlaka bilen birisi buraya bi açıklama yapacaktır.

8 yorum:

  1. ayçin seni çççççççoooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum çooook güzel bir kızsın giyinişini çooookkkkk beğeniyorum ekoooo seni de çook seviyorum çok yakışıklısın ayçin le daha çok yakışıyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. ben biliyorum sevgilisi yok trendy dergisinde röportajını okudum 2 aydır hayatında kimse yokmuş

    YanıtlaSil
  3. seville daha çok yakışıyor sende de hiç zevk yokmuş.ümit çok yakışıklı keşke onunla tanışma şansım olsaydı ama ben onu burdan da beğeniyorum gözlerine hayranım KEŞKELERLE YAŞANMIYOR...

    YanıtlaSil
  4. sevil ile ekrem daha çok yakışıyorlar ha bide ekrem senin gözlerine hayranım çok yakışıklısın filmde çok iyi oynuyorsun

    YanıtlaSil
  5. EKEREM VE CENKER ÇOK YAKIŞILILAR HER İKİSİDE KIZLARI KENDİNE HARBİDEN BÜYÜLÜYORLAR ZATEN EKEREMİN GÖZLERİ YETİYOR KIZLARI BÜYÜLEMEYE AMA CENKERDE ONUN KADAR YAKIŞIKLI AYRICA BORA AKKAŞ EKREMDEN YAKIŞIKLI OLAMAZ HATTA YANINDAN BİLE GEÇEMEZ.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar bir dizi dergisinde gördüm ama istek üzerine ismini söylemeyeceğim melike emiroğlu ve ümit ibrahim kantarcılar el ele yakalanmışlar hatta sevgili olduklarını itiraf etmişler fakat orada 1 gazeteci varmış kameramanın kamerası yokmuş sadece telefonundan fotoğraf çekebilmiş magazine yansımadı bu olay ama sır kalsın

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bi cocuk ya Allah sahıbıne bagıslasın..ama keske benım sevgılım olsaymış baskasının deıl kahırdan kendimi yemege verdim cheer

    YanıtlaSil
  8. yaaaa bnce sevgilisi vardır bu kadar yakışıklı sempatk tatlı bir insanın sevgilisi olmaz mı ya ama bnce olmasın çünkü bn ümiti çok seviyorum onun çok fena bir şeklde hayranıyım her kafamı cevrdm yerde onun adı var bilekliğini yaptırdm kolyesini yaptrdm bas harfi onu her zaman takıyorum onlar bnm sanslı esyalarım cünkü ve ümit seni çok seviyorum bnde antalyalıyım ne olur antalyaya geldnde bir gün seni grwbleym ne olur en büyük hayalim seni grebilmek canlı canlı her zaman resimlerine bakarken klbm yernden çıkacak gibi oluyo canlı grürsem bayılır kalırım heralde ama bn herşeye razıyım yeterki seni greym konusayım

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)