8 Kasım 2010 Pazartesi

Adanalı Dizisi Niye Bitti - Adanalı Dizisi Neden Bitti - Adanalı Dizisi Final


Adanalı Dizisi Bitti, Adanalı Dizisi niye Bitti ,adanalı dizisi bitecek mi?,adanalı dizisi final,adanalı dizisi bitti,

Yeni sezonda beklenen başarıyı gösteremeyen dizi final yapmaya hazırlanıyor.Yeni oyuncuları da kadrosuna katan Adanalı ekibi beklenen reytingleri alamayınca yayından kaldırılmaya karar verildi.meteoman.net

ATV'nin beğenilen polisiye dizisi Adanalı'nın ekranlara ne zaman veda edeceği kesinleşti.
Adanalı reyting kurbanı oldu 83. bölümüyle final yapması beklenen Adanalı 79. bölümünde havlu attı. Atv’nin komedi polisiye dizisi olan Adanalı, 7 Kasım Pazar günü yayınlanacak olan 79. bölümüyle final yapıyor. Dizinin daha yaz sezonunda, Aralık’ta ekranlara veda edeceğini ilk biz duyurmuştuk. Adanalı daha fazla rating çemberinde tutunamadı ve 79. bölümüyle final yapmaya karar verdi


Başrollerinde Oktay Kaynarca, Mehmet Akif Alakurt, Cemal Hünal, Ekin Türkmen, Zeynep Özder gibi başarılı oyuncuların yer aldığı Adanalı 4 Aralık'ta final yapacak.

13 yorum:

  1. ya of yeniden başlasın nolur ya bi tek onu izliyordum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske yeniden baslasa MARAZALI olduyunde gozumden yas gelmisdi aglamisdim.

      Sil
  2. bu reytinglere maymunlarmi karar veriyo. super kaliteli komedi ve aksiyonu cok iyi sentezleyen bir dizi. Nedense en begendigim diziler bitiyor, kurtlar vadisi super salaklasti onu bitirselerdi, boyle kaliteli oyuncularla adanali bitmemeliydi!

    YanıtlaSil
  3. bence bu dizi benim yılarca aklımda kalacak bir dizi ardık yuhh diyorum dizileri bittirenlere ama belki başka bir yönetme çeker yılar sonra yeni oyuncular sonra bu dizi yi bittirenlare yuh çeker buna emin yılan hikayesi gibi oldu sonu

    YanıtlaSil
  4. Bitek bu diziyi izliyodum bunuda kaldırdılar , yeniden başlatsalar ne güzel olur . Hiç unutmıycam bu diziyi :(

    YanıtlaSil
  5. adanalı dizisi mükemmel bir şekilde izliyordum ama bitti EN ÇOKTA MARAZALİ ye hayrandım yeniden başlarsa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  6. --OKUYUN BU YORUMU-- yaa adanalıyı hep izliyordum ben marazaliye özenip polis olmak istiyorum adanalı favori dizimdi benim yaaa maceraları çok güzeldi.hele marazalinin merkez bankasını soyduğu bölüm süperdi yhaa. reyting yokmuşmuşta sanki adanalıyı hiç kimse izlemiyodu ADANALI seni seviyorum bu yorumu okurlarda inşallah diziyi yeniden çıkarırlar

    YanıtlaSil
  7. hey arkadaş sorun hakkında adanali bir dizi durdu budur
    Ben sadece cevap rica edecektim.

    YanıtlaSil
  8. başröle sesleniyorum adanalıdizisi bitmesin eda özerkan yaşasın adanalı bitmesin okadarenbüyük diziADANALIIIIIIIII DİYORUM

    YanıtlaSil
  9. merak etmeyin ! yeniden baslayacak ben cekicem diziyi beni islersiniz kardeslerim ....

    YanıtlaSil
  10. 1. sezon çok güzeldi ama 2. sezon berbattı fikoya filan gülüoduk

    YanıtlaSil
  11. bu adanalı dızısını kaldıranların taaa amk

    YanıtlaSil
  12. Uufff ja gene baslasin amk :(

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)