12 Mart 2011 Cumartesi

Çagatay Ulusoy un Sevgilisi Selin Boronkay ( Şaşırdımmm )

Selin Boronkay aşk iddiaları ile ilgili olarak haber365.com’a konuştu. Boronkay: ‘ Çağatay ile beni her zaman her yerde görecekler, kendisiyle hem dostuz hemde iş arkadaşıyız. Ajansım var, Çağatay’da ajansıma bağlı bir model ayrıca da menajeriyim. Birlikte görünmemiz tutelimi kadar normal bir şey olamaz. Çağatay ile beraberliğim olsa ve bu saklanacak bir durum olsa fotoğraflarımızı facebook’taki sayfamızda paylaşmayız. Ayrıca facebook sayfamdan fotoğraflarımı alıp bana sormadan aşk yazmak gazetecilik mi? Hayatımda şu an hiç kimse yok, olduğu zamanda zaten saklamam' açıklamasını yaptı.


Çagatay Ulusoy un Sevgilisi Selin Boronkay (

3 yorum:

  1. ya çagtay bu kadarmı körsun ki annen yaşında ki kadınla çıkıyosun ekrandan bakınca bişey sandım seni ama öyle degilmiş olmadı gözümden düştün ben onun yanında avril lavigne gibi görunuyorum yakışıklı

    YanıtlaSil
  2. of yaaa çok ayıp ettin böyle olmaz bu ne beni çoooookkk şaşırtın kadın teyzen yaşında sana kırgınım sen çok güzel kızlara laiksin haberin olsun hazal ile dizideki aşkını gerçekleştir setlern boş kalmasın her fırsatta yanına git ve onunla konuş SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM .............................................................

    YanıtlaSil
  3. Resimler oyle gostermiyor , aranizda ask olmadigni !

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)