9 Haziran 2011 Perşembe

ösym şifremi unuttum nasıl alabilirim 2011 - Ösym ösym şifremi hatırlamıyorum

ösym şifremi unuttum nasıl alabilirim 2011 - Ösym ösym şifremi hatırlamıyorum


Tüm bu işlemleri ais.osym.gov.tr yani aday işlemleri sisteminden yapıyorsunuz degil mi?

Mrb ; ösym şifrenizi unutmanız için daha önceden bir şifreniz olması gerekiyor tabiki.
Diyelim ki 2 yıl önce ösym ye bir sınav için başvuru merkezlerin kayıt yaptırdınız ve şifrenizi aldınız.Aradan iki yıl geçti siz başka bir sınav için ösym den kayıt yaptırmak istediniz ve şifrenizi unuttunuz.Artık şifrenizi yenisini almak için illaki ösym merkezine gitmeniz gerekmiyor.'Şifremi unuttum' ile yeni şifre edinmeniz mümkün fakat , daha önce ösym den edindğiniz şifrenizi yenilerden veya degiştirirken gizli soru veya şifre kurtarma sorusunu kesinlikle dogru hatırlamalısınız yoksa şifre falan degiştiremezsiniz mecbur size en yakın ösym merkezine gidip şifre talep etmelisiniz(2tl hizmet ücreti var) egitimhaberim.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)