6 Temmuz 2011 Çarşamba

Fatma Şahin Kimdir - Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı

'Fatma bacı' bakan oldu!
Dönemin Ak Parti Gaziantep İl Başkanı Ökkeş Eruslu'nun, "Ya anam, bacım ne işin var senin bu kalabalığın içinde "Git işine, gücüne bak" dediği Ak Parti Gaziantep Milletvekili Fatma Şahin, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı oldu.


Gaziantep'in ilk kadın milletvekili ve kadın bakanı unvanını elde eden Fatma Şahin, SANKO Holding'de kimya mühendisi olarak görev yaparken eşi İzzet Şahin ile birlikte Ak Parti'nin kurucu üyesi oldu.

Bu süreçte, partinin örgütlenme çalışmalarına aktif olarak katılan Fatma Şahin ile dönemin Ak Parti İl Başkanı Ökkeş Eruslu arasında ilginç bir diyalog yaşandı. Fatma Şahin daha sonra o diyalogu şöyle anlattı:

"Örgütlenme çalışmalarına katılanların tamamına yakını erkeklerden oluşuyordu. Ben de eşim ile birlikte bu çalışmaları katılıyordum. Bu nedenle de çalıştığım SANKO'dan sık sık izin almak zorunda kalıyordum. Bir gün o zamanki il başkanımız Ökkeş Bey bana, 'Ya anam, bacım ne işin var senin bu kalabalığın içinde? Git işine gücüne bak' dedi. Ben de 'Başkanım siyaseti seviyorum' dedim, gülüştük ve çalışmalarımı sürdürdüm."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)