16 Ocak 2010 Cumartesi

2010 esrar sözleri esrar nickleri esrarlı sözleri esrarlı nickleri

esrar sözleri esrar nickleri esrarlı sözleri esrarlı nickleri


BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMAYINCA

Esrardır içtikleri,Dumandır çektikleri,En güsel sözleri,Yapıştır gardaş demeleri

ESRAR TOHUMU TOPRAĞA KARIŞTIĞINDAA GÖZYAŞLARIN HASRETİMLE BULUŞTUĞUNDAA BU CİGARADAN HER DUMAN ALIŞIMDA HİÇ AKLIMDAN CIKMIOSUNN BE GÜZELİMM!

PaRamıZ mı Var eSRaR aLmaYa ŞeKLimiZ mi Var KıZ TaVLamaYa BiR CaNım Var oDa FeDa oLSun SaNa

nefes almak harap olmuş bedense harap elimizden düşmüyor nedense esrar şarap ümit etmek zaten bana çoookkk uzak be kardeşim

EY VEFASIZ BIRAKIP GİDERKEN HİÇ DÜŞÜNMEDİN Mİ Bİ ESRARKEŞ OLACAĞIMI SENİ ARAYIP BULAMAYINCA CANIMA KIYACAĞIMI HANİ TEK BENİMDİN TEK BENİ SEVERDİN NERDE SÖZLERİN NERDE YEMİNLERİN GENÇLİĞİMİN KATİLİ OLDU SENİN O ESRARLI GÖZLERİN

gözlrim esrar 2 fişek ottur duygularım erıon 20 gram tazdur

köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA

Dûnÿâ dûrmâdîk¢â, Kîÿâmêt køpmâdîk¢â EsrAr

Duman duman üflenen esrara değil be güzelim sana müftelayım sana


EsRaRı ÇeKMiŞ GöZLeRi KaNLı YüRüYoR SiVaSTa BiR DeLiKaNLı BoYNuNDa SiYaH BeYaZ ATKı BeLiNDe SiLaHı HaYaTa KüSMüŞ AmA DoSTLaRıNa SeVDaLı BaKıŞLaRı MaHSuM AmA BeLaLı ÇüNKü O BiR SiVaSLı !!!


Kalın Kalın Kırdılar , İnce İnce Sardılar , Derin Derin Çektiler , Bir Köşede Öldüler ESRAR'dır Dedikleri , Dumandır Çektikleri , Çok Hoşuma Gidiyor Yapıştır Dedikleri
aZmı eSRaR SaRDıK PaRKLaRDa aZmı iSYan eTTiK KaRanLıK SoKaKLaRa KanKaLaRımLa YaŞaDım eN GüZeL GünLeRi iŞTe GaRip DüNYaNın aCı GeRÇeKLeRi

Bir Pazar Sabahı Zagros Kaldırımında Yürürken Serseriler Trafiğine Yakalandım Serseriler Trafiği Sordu Serserimisin Öğrencimisin? Öğrenciyim Dedim Hani Kalemin Dediler Çıkardım Belimden 95’lik Zırh ı İşte Budur Dedim Hani Defterin Dediler Açtım Parçalanmış Vücudumu Burası Akdeniz Burası Karadeniz Burasıda Defterimiz dir Dedim Hani Hocaların Dediler Gösterdim Kaldırımda Yatan Balicileri
Esrarcıları Keyifçileri Hani Müdürün Dediler Gösterdim Sarhoşlar Çeşmesinde Oturan Kral MÜSLÜM Babayı ‘‘Merak Etme Bizlerde Onlardanız Dediler’’

vur dumana gel imana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)