16 Ocak 2010 Cumartesi

Bu Adam Söyle sensiz yaşarmı şarkısı Sözleri, yüreğim duygusala bağladı Şarkı Sözleri

Bu Adam Söyle sensiz yaşarmı şarkısı Sözleri, yüreğim duygusala bağladı Şarkı Sözleri



Dumanımı çektim ufkum açıldı yüreğim duygusala bağladı gözler doldu kalbim ağladı böyle olmaması lazımdı.Bir mart akşamı aklıma geldin herşeyden çok seni özledim ne yapsam artık koymuyo bu yaralı kalbim inan ki söz dinlemiyo. Gözümde bir perde vardı kalktıyüreğim bunları anlattı ve AKKAN gerçekleri yazdı bu satırlar bana çok anlamlı.Sana ise anlamsız gelebilir dinleme sil beni boş ver gitsin benden uzaklarda belki bir gün belki bir gün özlersin. DUYGULARIMA TERCÜMAN BU PARÇA SEN OLDUN BENİ KÜSTÜREN AŞKA sitem ettim sana bu satırlarda karanlık bir dünyada.Ve onca geçen ayların ardından gördüm seni birden karşımda inanamadım ben hayrete düştüm benim aşkım bitti yeni gördüm.Oysa ki herşey çok güzelken iki yabancı olduk birden bir umuntla gelmiştim sana ben herşey çok güzel olacak derken. Ayrılık vakti kapıyı çaldı bu adam sensiz söyle yaşar mıbu adam sensiz söyle yaşar mıbu adam sensiz söyle yaşar mı..Bebeğim sevdiğim herşeyim benim geri dön ne olur muhtacım bebeğimsen benim meleğim tek sevdiğim sana olan aşkım tükenmez bunu bil..Ağlamadım kalbimi kine boğdum artık bunalıma dayanamaz oldum yılmadın canımı çıkartmaktan her gece bıktım uykusuzluktan.Çeneni kapat şimdi beni bi dinle hep sustum ama bukadarı fazla bana bi şans yeter dedim tanımadın şimdi senin açık olsun şansın.Kalbim sağır duyamaz ki bağırsan seven kalp bazen aşkını saklar içimi döksem acı verecek bilirim inadına üstüme geliyo duvarlar.Ne halim varsa gördüm erken daha derken yaşadık ayrılığı sen ordasın ben burda bi yanda yokluğunu düşündüm yine olmadı. Anlamadın beni anlatamadım yüzüne karşı hiç konuşamadım düşündüm seni alışamadım bu defa gidişine karışamadım.Ben daha çok şey öğretecektim sen bana çok şey öğretecektin şimdi ben ölmeyi öğrendim sen gülmeyi bensiz öğreneceksin. Benim yolum var cehenneme kadar içimi acıt can çıkana kadar arama bulama bi dahada beni sorma boş ver takma unut hatırlama. Varsa gücün seni benden kopart karala adını sayfamızı kapat sanma sakın sana yalvarırım döneceksen çabuk ol yok sabrım..Bebeğim sevdiğim herşeyim benim geri dön ne olur muhtacım bebeğimsen benim meleğim tek sevdiğim sana olan aşkım tükenmez bunu bil..
tatlıaşkım.com/PeSSimiSt_GirL e teşekkürler şarkı sözlerini o yazdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)