9 Nisan 2010 Cuma

Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözü Gel Helalim Şarkı Sözleri Hakan Altun

Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözü, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözleri, dinle, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözü, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözleri, b Şarkı Sözleri, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözü, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözleri, dinle, Hakan Altun Gel Helalim Şarkı Sözü

Seninle yaşamışım ben gerçek aşkı

Aşk ve günahı senin yüzünden

Ben hergün viraneyim bilmem yarını

Seninle yaşamışım ben gerçek aşkı

Aşk ve günahı senin yüzünden

Bilmem yarını

Geri dönüp bekliyorum bıkmaz gönlüm biliyorum

Nefes aldıgım her saniye hasretinle yanıyorum

Dön bana gel helalim

Tek sensin sensin kaderim

Sadece biziRabbim ayrırır

Yazıdır bilirim

Gül dikeni ayrılırsa

Gündüz geceye kavuşmazsa

O zmana aşkdan vazgecerim

Yeminler ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)