9 Nisan 2010 Cuma

Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözleri

Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözü, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözleri, dinle, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözü, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözleri, mp3, Şarkı Sözleri, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözü, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözleri, dinle, Hakan Altun Tercihimdir Şarkı Sözü

Yanmayı göze aldım ben senin uğruna
Sendeki aşkın tadı değer bu dünyaya
Yanmayı göze aldım ben senin uğruna
Sendeki aşkın tadı değer bu dünyaya

Sensiz bir aşkın sonu
Hem kırık hem buruktu
Sensiz geçen bir günün
Her anı hayal dolu

Bana geri dönmessen
Beni yine sevmessen
Bu dünya umrumda değildir
Cennet benim olsada
Sensiz cehennemde yanmak ilk ve son tercihimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)