9 Nisan 2010 Cuma

Kutsi Zor Olsa Da şarkı Sözleri Zorda Olsa Şarkı Sözü

Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözü, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözleri, dinle, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözü, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözleri, Kutsi Bambaşka Albümü, Şarkı Sözleri, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözü, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözleri, dinle, Kutsi Zor Olsa Da Şarkı Sözü


Ne yaparsan yap umrumda değil
Şikayetim var elimde delil
Bu kadar mağrur olma sevgilim
İntizarım var elimde değil

Zor olsa da sana geri dönüyorum
Rüyaysa da hayırlara yoruyorum
Bu ayrılık yakışmadı biliyorum
Sana tekrar dönmek mi çare
Bi kalp varki bende pare pare

Ne yaparsan yap umrumda değil
Şikayetim var elimde değil
Bu kadar mağrur olma sevgilim
İntizarım var elimde değil

Zor olsa da sana geri dönüyorum
Rüyaysa da hayırlara yoruyorum
Bu ayrılık yakışmadı biliyorum
Sana tekrar dönmek mi çare
Bir kalp varki bende pare pare

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)