22 Şubat 2011 Salı

Acunn.com - Acunn.com Acun Ilıcalının Yeni İnternet Sitesi

Acunn.com - Acunn.com Acun Ilıcalının Yeni İnternet Sitesi

Acunn.com Dördün biri Oyunu Oyna - Survivora gitme şansını yakala
DÖRDÜN BİRİ" NASIL OYNANIR?


Acunn.com'a üye girişi yaparak Dördün Biri oyun ekranına ulaşabilirsiniz.

Oyun; 1, 2, 3 ve 4 rakamları yazılı kutularından birinin üzerine tıklanarak oynanır.

Oyuna başladığınızda puanınız (0) sıfırdır.

Dört kutudan üçünde, bir sonraki seçime geçmeyi hak ettiğinize işaret eden onay (√) işareti; sadece birinde ise kaybettiğinize işaret eden çarpı (X) işareti bulunmaktadır. Bu işaretlerin kutular içindeki dağılımı otomatik ve karışık olarak sistem tarafından belirlenmektedir.

Tıkladığınız kutudan onay (√) işareti çıkarsa, tekrar bir seçim yapabilmeniz için 4 kutuyu görürsünüz. Bu aşamada iki şey yapabilirsiniz:

1. Yeni bir seçim yaparsınız ve oynamaya devam edersiniz.
2. Oyun ekranının sağ üst köşesinde bulunan "Puanı Kaydet" butonuna tıklar ve puanınızı kaydedersiniz.

Tıkladığınız kutudan onay (√) işareti çıktığında "1" (bir) puan alırsınız. Onay (√) işaretini bulduğunuz her seçim size "+1" (bir) puan kazandırır.

Oyun boyunca, kutularda çarpı (X) işaretini görmediğiniz sürece, istediğiniz zaman puanınızı kaydedebilirsiniz. Seçiminiz sonucunda çarpı (X) işaretiyle karşılaşmanız, kaybettiğiniz anlamına gelmektedir ve kazandığınız puanlar sıfırlanır. Ancak tekrar oynayabilirsiniz; bir kişinin oynayabileceği oyun sayısında herhangi bir sınırlama bulunmamaktadır.

Puanınızı kaydettiğinizde ise oynadığınız oyunu sonlandırmış olursunuz ve kaydettiğiniz puanla sıralama listesindeki yerinizi alırsınız.

"Puanı Kaydet" butonuna tıklamadığınız sürece puanınız kaydedilmez ve sıralamaya giremezsiniz. Yaptığınız seçimler sonucu ulaştığınız puanla sıralamada yer almak için mutlaka "Puanı Kaydet"e tıklamanız gerekmektedir.

Puanınızı kaydettikten sonra da tekrar (0) sıfırdan başlayarak oyunu oynamaya devam edebilirsiniz. Bir oyun dönemi boyunca kaydettiğiniz en son puan kaç ise, sıralamada o puan ile yer alırsınız. Son kaydettiğiniz puan bir önceki puanınızı siler.
http://www.acunn.com/eglence

Acun Ilıcalı Tv programlarından sonra şimdide internet dünyasına adım attı.İnternetteki potansiyeli gören Acun Ilıcalı yeni internet sitenin adını Acunn.com olarak belirledi.Site geçen cumartesi gecesi açıldı ve tv den duyurusu yapıldı.Siteye baktım bi çok eksikleri var Acun tv işindeki gibi bu işi de başarır mı bilinmez.Ama sağlam ekiple çalışması gerekiyor.Siteye ilk girdiğimizde normal amatör bloglar dan farkı yok gibi.Seo açısından da başarısız sayılır.Acunn dan biz daha kaliteli internet dünyasına bomba gibi bir giriş yapmasını beklerdik.Hani Acun diyor ya Beklentimiz yüksek Bizimde beklentimiz yüksek oldugundan bu siteye begenmedik.
Acunn.com da neler var. Haber , Eğlence , Spor , Ekran. Acunn un elinde bir cok fırsat var tabi.Lig tv de ki maç özetlerinin 3 - 5 dakikalık özetini yayınlama hakkını almış diye duydum.Dogrudur. Mehmet Emin karamehmet ile arası iyi olması gerek ki Show tv yi sırtlayan Acun dur.


Survivor Didem Web cam Video ( Bu Kızı Acun nasıl yarışmaya almış Şaşırdık )

Survivor Didem Oryantal Star Yarışmacısı 1996 Resimleri

Survivor Didem Kimdir - Survivor Didem Oryantal Star Eski yarışmacısıydı

Survivor Gönüllü Yarışmacılar Kimler - Survivor Gönüllüler Yarışmacıları

146 yorum:

  1. siteniz çok güzel şuan sorvayvırı izliyorum ve didemin gitmesini istiyorum çünkü çok negatif bi insan onun karşısında ben sinir oluyorum ve nihat doğanada çok güzlüyorum bence en sakin ve en hakedende pascal umarım o kazanır herkeze slmlar

    YanıtlaSil
  2. nihat doganı akrep sokmustu ne oldu o akrepe lutfen cok merak edıyoruz eger bulunduysa topkapı sarayına koyup sergıleycegız :)

    YanıtlaSil
  3. nihat dogaan aksam olunca korkarmı?

    YanıtlaSil
  4. adadaki şartları az çok görüyoruz,Asena'ya bir sorum var. O adadan Türkiye'ye iki uçak biletin olsa kimi alırdın niçin?
    Ayrıca ada şartları sizleri yıpratmışa benziyor...

    YanıtlaSil
  5. ben çağla ilhan istanbuldan acun abi 11 yaşındayım seni çok seviyorum seninle tanışmak isterim pascal nouma yı çok seviyorum ama beşiktaşlı değılim ama takım önemli değil insanın sevgisi önemli bende noumayı çok seviyorum inş yarışmayı o kazanır

    YanıtlaSil
  6. Acun slm ben erol israelden cook yakine takip ediyorum survivor bikine ben katilmak isterim ilk survivor yaptigindan beri takipdeyim

    YanıtlaSil
  7. Ben Taner in gitmesini istiyorum çünkü herkesle kavgalı.kızlarada yemekleri yapamadınız diyor.Bu söz açıkcası sinirime gidiyor.Bence en iyi takım ünlüler.EN olumlu ve pozitif düşünenler:
    DERYA BÜYÜKUNCU
    NİHAT DOĞAN
    ASENA
    ÖZGE ULUSOY

    YanıtlaSil
  8. orası televizyondaki gibi yoksa daha değişik mi ??

    YanıtlaSil
  9. Bece didem kalasa daha iyiydi Taner benim sinirime gidiyor çünkü herkesle kavga ediyor ve buda çok sinirime gidiyor.Bence en sakin ve hakedende Derya Büyükuncu veya Nihat Doğan.Bence ikisinden biri kazanmalı.eklemek istediğim birşey daha var.en iyi takım ÜNLÜLER

    YanıtlaSil
  10. Bende gerçekten internet sitesini çokk beğendim.şuan survıvor'rı izliyorum ve gerçekten çokk güzel bir yarışma.ünlüleri çokk başarılı buluyorum zaten öyleler.benim merak ettiğim şu;Gönüllülerden Taner ünlülerde tay gibi kızlar diyor sürekli bizim kızlar kilolu diyor.Ben gönüllülerde ki kıları başarılı buluyorum.Taner neden hatayı kendinde değilde kızlarda buluyor???

    YanıtlaSil
  11. acun abii seni seviyoruz bunu bilmeni istiorum. nihat abi me tavsiyemm sinirlenmesine gerek yok bence ünlüler güzel gidiolar böyle devam ederseler çok güzel olur asenaya burdan sevgilerr ... kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
  12. Bence Didem kalsa iyiydi Taner gitseydi herkesle kavgalı olduğu için sinirime gidiyor.ÜNLÜLER adasından en sakin olan ve hakeden Nihat Doğan veya Derya Büyükuncu eklemek istediğim şeylerde var. en iyi ada ünlüler adası çünkü:
    bir birlerini teselli ediyorlar ve bir birlerine güveniyorlar.
    GÖNÜLLÜLER adasından en sakileri:
    VEDAT
    TEFİK
    TAÇMİN

    YanıtlaSil
  13. ünlüler süper gerçekten yarışmanın hakkını veriyolar onlar ünlüdür yapamaz diyenlere meydan okuyolar sanki:) gönüllüler çok pasif biraz daha konsantre olmaları gerek ...

    YanıtlaSil
  14. herşeyin en iyisini yerler iyi yerlerde kalırlar kremler parfümler kuş tüyü yataklar onlar zaten hep yükseklerde ünlülerin kazanmasını hazmedemiyorum...ama kaliteli insanlar kavgaları bile güzel terbiyeli görmüş geçirmiş insanlar...zeynep tunuslu hanımefendiyi takdir ediyorum mükemmel ötesi kaliteli düzeyli nasıl yetiştirilmiş yetiştirenin ellerinden öpüyorum....nihat dogan biraz az konuş ekran başındakiler sana gülüyor hareketlerin çok farklı çeşit bi insansın kızlara bayılıyorum ama gönüllülerin yenmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  15. öncelikle selamlar ben ali siteniz çok güzel olmuş acun bey sızın bu sorvıvor programınızı severek izliyorum gercekten bnde orda olmayı çok isterdim....
    ben ünülüleri daha çok begeniyorum çünkü daha çok azimli yarısıyolar simdi millete sorsanız onlar ünlü tabiki kazancak felan düşüncesi olur saçma bence bu bu yarışma güçle alakalı olan bişey gayret gösterceksin ben orda nihat ve pascalı daha azimli görüyorum burdanda nihat abiye saygı ve selamlarımı yolluyorum onsuz türkiye hiçç ii degil onu sarkı söylerken izlemek programlarda bizi daha neşeelendiriyor onu özledik bian önce yarıştan galip olarak çıkıp gelsin herkeze başarılar diliyorum.......

    YanıtlaSil
  16. acun abi yine ben ali de ismimide söylermisin abi programda rica ediyorum ankaradan ali çelik diye saygılarımla......

    YanıtlaSil
  17. mrb bence nıhat dogan bıran once gıtmelı kendını bırsey zanedıyor bagırıp cagırmalar adada ondan baska kımse yokmus gıbı davranmak vazgesın bence kendını bır lıder olarak goruyor herkese slmlar

    YanıtlaSil
  18. bi insan bu kadar kendini beğenmiş ukala tavırlar sergileyecek kadaryapmacık olamaz bi an önce gitmeli gitmeliiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  19. slm.oncelıkle hayırlı olsun sıtenız.nihat dogan sakamı?:)bence taner'le nihat'tı sona bırakabılırsek ıste eglence asıl yenı baslamıs olacaktır.ooo yeee:)hehehe:)kendınıze ıyı bakın.kays kılınçcı.

    YanıtlaSil
  20. merhaba beni sorum nhat doğana ;neden nihat doğan böyle agrasif davranıyo?

    YanıtlaSil
  21. Slm acun abi ben ağrı doğubayazıttan Emrah Çeven ben sorvivorın başladığı günlerden beri zevkle izliyorum Nihat doğanın gitmesini çoooooook istiyorum + size bir sorum var nihat doğan kendini ne zannediyor bağırmalar çağırmalar onun orda herhangi bir kaptanlığı yada başka bir görevi varmı bunun cevabını sizden rica ediyorum önümüzdeki yarışmada bunun cevabı'nı alırsam çok sevinirim saygılar abi?

    YanıtlaSil
  22. Acun abi seni çok seviyoruz o yüzden bütün yapmış olduğun ayrışmaları ve programları beğenerek izliyoruz.Benim sorularım var
    Nihat Doğan:Adada en iyi anlaştığın kim?

    Asena: Seni daha önceden suratsız ve soğuk biri olarak görürdüm ama orda çok güler yüzlüsün sana gülmek yakışıyor.Kendine çok iyi bak

    Derya: Sen inanılmaz bir adamsın herkez açız açız diye feryat ediyor.Ama senin ağzından bir kere bile aç olduğunu duymadım.O adanın en güçlü adamı sen olmana ve kaloriye ihtiyacın olduğu halde bu aç kalmayı ve bir kere bile bunu dile getirmemeyi nasıl başarıyorsun?
    Ebru Destan Ve Özge ulusoy: İkinizde çıt kırıldım gibi duruyorsunuz ama içinizde bir zeyna var kutluyorum ve sizide seviyorum helala olsun bizim kızlara
    Pascal:İnanaılmaz güçlüsün böyle devam et ünlüler takımının sana ihtiyacı var
    BENİM FAVORİM ÜNLÜLER İNŞALLAH ÜNLÜLER KAZANIR
    HEPİNİZİ SEVİYORUZ MORALİNİZİ BOZMAYIN

    YanıtlaSil
  23. Ben Derya büyükuncuya bişi sormak istiyorum o adada iken iki dilim pizzan olsa kiminle paylaşırdın ??

    YanıtlaSil
  24. merhaba nihat doğanın bu davranışları samimimi yoksa rol yapıyo

    YanıtlaSil
  25. merhaba deryaya sorum program bitince formundan düşer mi?

    YanıtlaSil
  26. taner bu takımdan gitmeli...bayanları aşağılıyor farkında değil..oysa kendisi tam bir deli....

    YanıtlaSil
  27. selam acun bey neden beni survivora almadın o kadar başvuru yaptım hep bekliyorum inşallh birgün alırsın benide teşekkürler bence nihat gitsin uyz ouyorum ona hep bagırıyor slmlar

    YanıtlaSil
  28. Ünlülerin,sabah biraz daha erken kalkıp balık tutmaları daha iyi olmaz mı?

    YanıtlaSil
  29. adı=kasım ünlüler niye gidip orman dan meyve toplamıyorlar

    YanıtlaSil
  30. dominik 1-2 1-2 kalmasın:)

    YanıtlaSil
  31. slm ben ağrı doğu beyazıtta hikmet salman ünlulerin perfomansı super onu başta belirteyim uyumu super yalnız nihat doğanın o değişik taktikleri ve kendini gruba adepte etmesi gerekir öyle afra tafrayla gruba ne gatif yansıtır hepsine bolca selamlar söylerseniz çok sevınırım

    YanıtlaSil
  32. acun abii taner nereli yaa çok merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  33. taner yarışmadan elenirse yarışma hiç çekilmez

    YanıtlaSil
  34. nihat sen neden her yarışmadan sonra ağlyorsun?

    YanıtlaSil
  35. taner o ye kelimesini benim için söylermisin

    YanıtlaSil
  36. ben tanerin gitmesini istemiyorum onun yaptıgı hareketleri begeniyorum onu çook seviyorum.......inşallah kazanır yarışmayı.

    YanıtlaSil
  37. meRhaba aCun aßi bn Gaziantepten hakan herkess taneR aßiyi kötülüyoR ama bn taner abiyi çhoq seviyorum onun adada kalmasını istiyorummm ve taner abiye bi sözüm olucak bnde aynı snn gibiyim taner abii macera sever deli doluu snnle çok iyi aRkadaş oLuruzz .d .d.d Lütfen acun abi bu msjımı okuu beqLicem tv basında

    YanıtlaSil
  38. ceyda hanıma bir sorum var neden taneri atmaya calısıyo?

    YanıtlaSil
  39. slm ben fatma acun abi seni çok seviyorum gerçekten yaptıgın bütün yarışmaları izliyorum ve begeniyorum nihat abi bir tavsiyem olacak sana moralinizi bozmAYIN SİZİN KAZANACAGINIZA İNANIYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMM

    YanıtlaSil
  40. ben asıl hatay lı ama kıbrısta yaşayan ahmet akpınar nihat bey yarışmayı kaybetti ve neden çok sıkıldı pizza ve kola için mi? yoksa kaybettiği için mi?

    YanıtlaSil
  41. slm Nihat abi bizimi çok özlüyorsun yoksa yemeklerimi

    dürüst olalım :D

    YanıtlaSil
  42. merhaba destan abla acaba bu güzeliğinizi nerden alıyorsunuz

    acun abi yerime destan ablayı öpermisin

    YanıtlaSil
  43. merhaba nihaat abi orda çok fazla şarkı söyleyebiliyormusun

    YanıtlaSil
  44. acun amca ben sinoplu ilayda lütfen nihat doğana söylermisiniz survivorda çok agrasif davranıyor sonuçta 5 oyunun 4 nü kazanıyorlar 1nde yeniliyorlae diye bu takım benim takımım olamaz demesin sakin olsunlar

    YanıtlaSil
  45. pizza önemli değil 1 dilim pizza için bunlar yapılmaz nihat doğan o konuda haksız

    YanıtlaSil
  46. paskal çok güzel apaçi oynuyor tekrar oynayabilirmi? birde nihat doğan neden agrasif davranıyor?

    YanıtlaSil
  47. taner çok değişik biri lütfen ona sorarmısınız neden garip davranıyor?

    YanıtlaSil
  48. ben nihat doğana soru sormak istiyorum: o adaya tekrar gelse yanına alacağı 3 şey ney olurdu çok merak ediyorum cevaplarsa sevinirim............ metin kaya

    YanıtlaSil
  49. ben sinoplu ilayda babam balıkçı eğer ünlüler sabah erken saatlerde kalkıp balık tutmaya gitseler tutarlar

    YanıtlaSil
  50. dün gönüllüler kazanmıştı ve asena biz kaybetmedik sadece onlar çok istedi diye bişey söyledi ve ünlüler gönüllüleri alkışlamadılar bence yaptığınız şey cok ayıp...

    YanıtlaSil
  51. acun abi ben adana seyhandan yunus nıhat abiye böyle bir sorum var alınmasın neden hep maç kazanınca ağlıyo ben onu çok komık buluyorum

    YanıtlaSil
  52. acun abi benim bir sorum daha olacak ben adana seyhan gülbahçesinden mardinli yunus onlarda balık oltasıda var neden balık yakalalamıyolar balık var siz yoksa derinlere girmeyi korkuyomusunz bide bir tafsiye verim hamuru yuvarlak yapın ve oltayın başına katın ve balık nasılda geliyo görün ama kayaların oraya gidin secgilerimle

    YanıtlaSil
  53. pascallllsenıı sevıyorumm
    nıhatt doqan senıde sevıyorumm
    hepınızı cok sevıyorum
    nıhat doqan yarısmaları kazanınca lay lay lom kaybedınce sınırlennmee ama olmaz bole bısey yapmaa bencee hem gonulluler ezıq sız onları yenersınız

    YanıtlaSil
  54. nıhat doqan neden yarısı kazanınca lay lay lom kaybedınce herkeze baqrıyosun olmaz bence bole seyy yaa

    YanıtlaSil
  55. acun abı bn yunus tanere bı sorum olcak ne olur bu yazdıgımı ıletın tanerın ruhsal bı sorunu varmı? lutfen ıletın yoksa şov amaçlımı yapıyo :)

    YanıtlaSil
  56. abi ya biz taneri çok seviyoruz gitmesin bi o bide nihat doğann:D:D

    YanıtlaSil
  57. Acun abi 13 yaşındayım survivoru hiç kaçırmıyorum. adım soyadım İsakaan DİNÇER biey soracağım Nihat doğan neden bu kadar sinirli Taner in çılgınlığı neden ötürü

    YanıtlaSil
  58. Bence Taner oyunda kalmalı eger Taner giderse oyunun tam anlamıyla tadıda kalmaz... Onu cok seviyoruz beni cok gulduruyor ama hareketlerıne bıraz cekı duzen vermelı..Birdahaki SURVİVORa adayım YEEEEEEEEEEEEE MAN

    YanıtlaSil
  59. TANER HARBİ SALAK.....

    YanıtlaSil
  60. slm acun abi seni ailece çok seviyoruz. Bu arada pascal nouma ya selamlar onu çok seviyoruz.Gönüllülerde Taner akıllı mı.

    YanıtlaSil
  61. acun abi bu sorum Tanere Taner abi sen akıllımısın .Acun abi lütfen ama lütfen bu mesajı okuyun canlı yayında lütfen.

    YanıtlaSil
  62. ACUN ABİ GÖNÜLLÜLER ADASINDAKİ TANER SALAK MI NECİ YAHUUUUUU DİNGİL TANERR

    SAYGILAR ACUN ABİME

    YanıtlaSil
  63. tanerin kızlarla olan problemi nedir? onun gitmesini istiyorum
    nihat doğan niye çok bağırıyor herkeze ?
    pascal la ebrunun iyi anlaştığını görüyorum.
    zeynep hanımı çok seviyorum onu tutuyorum.
    vedat gitmez inşallah

    YanıtlaSil
  64. Ben kardelen nihat doğanın grubunu sevmesi ve onlarla hareket etmesine bayılıyorum en doğrusunu yapıyor ve pascal NUMA yı çok seviyorum arkadaşlarını kırmaması onlarla hep pozitif ilişkiler kurması çok güzel gönüllüler takımından taneri seviyorum gerçekten yarışmaya bir renk veriyor ve çok samimi ve içten davranıyor bence grup arkadaşları onu desteklemeliler.

    YanıtlaSil
  65. TANER HARBİDEN DENGELERİ BOZUYOR ADADA UYUM YOK ADAMDA İŞİ GÜCÜ YANGELİP YATMAK AĞAÇTAN AĞACA ATLAMAK OLUR OLMAZ BAĞIRMAK KIZLARI YERDEN YERE VURUYOR DEMEDİK LAF BIRAKMADI O ONLARIN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ O KAFAYLA ÇIVITIK SULU BİR ÇOÇUK ONUN GİTMESİNİ İSTİYORUM TAÇMİN VE CEYDA SİZİ ÇOK SEVİYORUZ VEDAT GÖKHAN VE TEFİK SİZLERDE ÇOK UYUMLUSUNUZ.
    ÜNLÜLERDEN ZEYNEP HANIMI ÇOK GÜÇLÜ BULUYORUM ÇOK ÇEVİK VE DİNÇ GÖRÜNÜYOR EBRUYUDA SEVİYORUZ FAKAT HEP BİR MAZERETİ VAR YARIŞMALARDA?PASCAL VE DERYA ÇOK İYİ NİHAT DOĞAN DAHA SAKİN OLMALI EN ÇOK ONUN SESİ ÇIKIYOR ADADA TANER GİBİ ASE SÜPERSİN ÖZGEDE İYİİ SİZLERİ ZEVKLE İZLİYORUZ
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  66. acun abi TANER KALMALI :D onu çok seviyorum ben bunu ona söyleyin lütfeeen (Elif)

    YanıtlaSil
  67. ACUN ABİ TANER GİTMEMELİ

    YanıtlaSil
  68. acun amca ben 13 yaşındayım ve sinopluyum survivoru hiç kaçırmıyorum şunu çok merak ediyorum nihat doğan neden hep bağırıyor bir kereden birşey olmazki birde taner bence çıkmalı çok değişik bir kişiliği var taner abi sen nerelisin?

    YanıtlaSil
  69. ben sinoplu dilara üçüncüoğlu asena abla çok güzel dans ediyorsun fiziğin çok güzel neden dans ederek strest atmıyorsun

    YanıtlaSil
  70. acun abi pizzayı yerken ünlülere hiç acımadınmı

    YanıtlaSil
  71. mrb acun bey ben sevilay ünlülerden nıhat dogan bence gıtmelı onun o konuşmalırana o tavırlaarına sınır oluyorum onu osekılde gordugum zaman izlemek istemıyorum bence nıhatı cok sevdıgı ulkesıne gerı gonderın buarda sızı cok seviyorum

    YanıtlaSil
  72. merhaba ben pelin sormak istediğim sorular var

    1)asena neden saçını o kadar kısa kestirmiş pek yakışmamış
    2)nihat doğan neden o kadar sinirli acaba
    3)taner neden öyle garip davvranıyor
    4)normalde kadınların saçları o kadar temiz nasıl oluyor çok merak ediyorum.İşte bu kadar bunları cevaplarsınız mutlu olurum . herkese başarılar diliyorum.....

    YanıtlaSil
  73. acun amca ünlülerin hepsini çok seviyorum lütfen pascal ve arkadaşları sinoptan ilayda üçüncüoğluna selam söylüyoruz diyebilirlermi

    YanıtlaSil
  74. gönüllülerden tanere söylermisiniz 1 oyunu yendiler sadece havalanmasın 5 oyun daha var o görür sinop atatürk ilköğretim okulunu hepsini ünlülerin arkasında oy topladık 800 kişinin 779 u ünlüler diyor biz ailece ünlülerin arkasındayız kazanan ünlüler olacak birde acun abi sinoba gelebilirmisin ?

    YanıtlaSil
  75. bence nihat dogan sonuna kadar orda kalacak ama kazansada kaybetsede arkadaşlarına sızmasın kazanmakta kaybetmekte ekip işi

    YanıtlaSil
  76. zeynep neden oyunlarda yok sizkazandıklarınızdan yararlanıyor ama oynamıyor oyunları hiç

    YanıtlaSil
  77. ünlülerden pascal numa yı seviyoprum kimseyi kırmıyor incitmiyor gönülülerden tanere sinir oluyorum tam bir ruh hastası teyfiye bayılıyorum çok akılı onun sözüne kakarlarsa daha çok kazanırlar

    YanıtlaSil
  78. taneri yollmayın hiç bir işe yaramasa bile o adanın yaramaz çocuğu:D:D

    YanıtlaSil
  79. gönüllüler; gökhan abi adada en iyi kiminle anlasıyorsun
    gönüllüler;ceyda abla taneri takma kafana
    gönüllüler;tanar kesinlikle kalmalı ama vedat oyunlar için güçlü bir isim ama benim görüşüm taner kalmalı


    ünlüler;derya snden balık bekliyoruz acaba görebilecekmiyiz??ünlüler;asena bu kadar aç olmanıza rağmen oyunlarda bu kadar gücü nerden buluyorsun??

    YanıtlaSil
  80. acun abi ünlüler takımına bayılıyorum ve çok seviyorum.
    nihat doğan =nihat abi neden çok bağrıyorsun ödül kazanınca vay vay vay kazanamayınca bağrıyorsun lütfen böyle yapma .siz bir gurupsunuz .asena abla sana sorum yok ama sana bayılıyorum burdan bana selam yollarsan sevinirim. derya=abi dün olan pizzza ödülü yarışmada neden küpleri taşımakta zorlandın?
    pascal nouma=çok güçlüsün çok kuvvetlisin ama dün olan yarışmada çok hızlıydın ama olmadı neden ?
    zeynep= abla adaya gelirken uçakta çok ağlamıştın kumaşları elinden aldıkları için yarışmanın kuralı olduğu için neden bu kadar ço kağladın ?
    özge abla ve ebru abla =oradan bana selam yolarsanız hepinizi çok seviyorum sizlere bayılıyorum .

    YanıtlaSil
  81. taner kalsınnnnnnnnnnnnnn acun abi

    YanıtlaSil
  82. bence günüllüler kazanmalı çünkü onların hak etiğini düşünüyorum ama tanerin dışında ondan nefret ediyorum sörekli biriyle sataşıyor ve kendini akılı zanediyor gerizekalı

    YanıtlaSil
  83. mrb tüm ada yarışmacalarına nihat doğanı ekranda adanın fatihi olarak görüyoruz onu bu kadar duygusal yapan şey ne hep ağlayarak görüyoruz?nihat doğana dokunulmazlık simgesi olan o değnek çok yakışıyor başarılarının devamını diliyorum acun bey bence elenmek üzere seçilen 2 kişide karşı karşıya gelmeli eski survivor daki gibi kim güçlüyse o kalsın tabi halkın oyuda önemli % 50 si halk oyu % 50 si 2 kişinin yarışı kazanmasıyla olsun

    YanıtlaSil
  84. acun bence sen ünlülere torpil yapıyorsun ve vedat kalmalı bence

    YanıtlaSil
  85. acun abi bn b u ünlüleri anlıyanıyorum olta var balık tutamıyolar sabaha kadar acız acız diyolar bıde gönülleri düşünsünler onlarda olta bile yok yani kısacası elindekini degerlendiremiyolar bu şekilde ünlüler fazla yol alamaz önerim deryaya biraz balık tutmaya çıksın illaki btane tutar :)

    YanıtlaSil
  86. pascalll seniii seviyorummm <3

    YanıtlaSil
  87. o ada da en iyisi taner kesinlikle izlerken çok keyif alıyorum ve sonuna kdr da kalır diorum

    YanıtlaSil
  88. Sürekli seyredemiyorum ama denk geldiğimde en çok ebru,derya,asena ve pascal bunları beğendim.. nihat çekilmiyor.. çok sinir bozucu.. o sanki kendini gurup lideri mi zannediyor ne. bu kadar söz edilmeye değecek biri değil.. gönüllüler biraz zayıf kaldı.. ünlüler daha güçlü fiziken..

    YanıtlaSil
  89. Ünlüler arasında en çok beğenilen yarışmacı EBRU DESTAN hakkaten çok efendi çok sakin ve haddini bilen bir insan nasıl konuşmayı nasıl hareket etmeyi bilen bir bayan buda ona çok yakışır ben burda kendisine sevgilerimi eletiyorum.YAŞAR ACAR

    YanıtlaSil
  90. acun abi nihat doğan oraya geldiğinden pişmanmı

    YanıtlaSil
  91. bence o yarışmayı nihat,destan,pacal,taner,derya güzel leştiriyor
    :D nihat abi seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  92. acun abicim bence vedat gitmeli çünkü taner daha hırslı ve daha güçlü bırısıne benzıyor ama birsey soyleyecem tanerin hareketlerını çooooooookkkk begenıyorum ya gecen gun adam kendısını ateşin özerine attı ya böyle bırşey varmı ıste tanerde var acun abıcım ben senın her programını buyuk bır zevle ızlıyorum sen nerdeysen ben ordayımmmm sevgılerımleeee.........

    YanıtlaSil
  93. yaaaa ebru destanın hayranıyım ya ınsallah unluler kazanır sen nerdeysen ben ordayım ebru destan

    YanıtlaSil
  94. ben tannnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrıııııııınnnn gıtmesını ıstemıyorummmmmmm

    YanıtlaSil
  95. pascal nouma supersın

    YanıtlaSil
  96. acun abi programınızı hep takip ediyorum. geçen sende 1 bölümünü bile kaçırmamıştım. çok güzel bir program tebrik ederim. ben ünlülerden birinin kazanmasından yanayım. çünkü gönüllüler hep bir kavga kargaşa içinde. ünlülerden özge ablayı ve diğer kızları çok seviyorum. ee tabi pascal la derya yıda unutmamak gerek nihat doğanı hiç söylemiyorum zaten o favorii :DD

    YanıtlaSil
  97. slm acun bey bugüne kadar yapılan bütün yarışmaları seyretik ailece ...seçilen yarışmacılarda bir denge vardı bu yarışmada malesef bu denge kurulamamış ünlülerin karşısına çıkardığınız gönülüler çok zayıf bu sadece benim düşüncem değil çevremde pek çok kişi aynı şeyi söylüyor ...nihat doğan ,zeynep tunuslu dışındaki diğer yarışmacılar ya sporcu yada spor yapan kişiler gönülülülerin bu guruba karşı hiç şansı yok bunu ünlülerde biliyor pascalın onlar aptal demesi erkekleri yoluyalım kızlar kalsın diye geçen konuşmalardan gönülülülerin kaybedeceklerini zaten biliyorlar çok büyük haksızlık yaplımış ünlüler bu yarışı alır hem beyin hemde güç olarak ...acun sanırım ünlülere güzel bir kıyak olmuş seçtiğin gönülüler size ve ekibinize yakıştıramadım böyle bir haksızlığı içiniz rahatmı ... EMEL

    YanıtlaSil
  98. acun bey sizin daha önceki yarışmanıza aday olmuştum istanbula çağrıldım madi imkanım yoken izmirden kalkıp istanbula görüşme için geldim geldiğimde gördüğüm şey türkiyenin her yerinden gelen adaylar vardı görüşmeler yapıldı size sonucu bildireceğiz dendi buraya kadar sorun yok benim takıldığım nokta okadar genci istanbula çağırdınız ama sonuç varmısın yokmusun yarışmacılarının olduğu bir yarışma seyretik madem onları yarıştıracaktınızı okadar insanı neden ümitlendirip görüşmeye çağırdınız sizin tuzunuz kuru tabi yaptığın masrafı düşünen yok yolparası otel parası benim madi yönden çok sıkıntım olmadı ama oraya gelen adaylar içinde okadar zor şartlar altında gelenler vardıki siz bunu hiç düşünmedinizmi konu yarışmaya girememek değil benim için zaten yarışacaklar beli iken okadar insanı mağdur etmeniz ekranlarda gördüğüm acuna uygulanan yöntem hiç yakışmadı tekrar ediyorum konu yarışmaya alınmamak değil madem yarışacaklar beliydi bizlerle neden oynadınız VOLKAN USTAOĞLU

    YanıtlaSil
  99. mrb acun bey sevilay ben dungece asena cok guzel konuştu nıhat dogan ıcın kıse onu zorla getırmedı onu sevgılı ulkesıne metrobusune gerı gonderın ne zanedıyor kendınaya cok sınır oluyorum onun o hareketlerıne neden on pılanda nıhat dogan varkı bagırmaktan baska bırsey yapmıyor en cok soz hakı ona verılıyor

    YanıtlaSil
  100. asenaya bitmiş durumdayım sen neymişsin be asena helal olsun sana

    YanıtlaSil
  101. tanere gıcık oluyorum cok bılmıslık yapıyor tam bır aptal kızlarlar ugrasmasın onlar zaten basarılı bırer zeyna

    YanıtlaSil
  102. abi süper proğramlar hazırlayıp sunuyorsun ama bu nihata çokmu yalvardın adaya getirmek için onu yılanla korkut adadan kaçsın adada huzur bırakmadı

    YanıtlaSil
  103. bnce harika bi yarışmaa severek izliyorum ama nihatın show una hastaoluyom yaa ne ölee yalandan vatanı bahane etmersin. herkes vatanını seviyoo vatanı düşünecek enson insansın nihatt...

    YanıtlaSil
  104. tekrar olursa survivor katılmak istiyorum ltfn aydınlatırmısınız acun beyy ama yukardaki yorumdaki gibi olmaz inşllhh eğer katılacak versa boşa heveslendirim çağırmayınn ..

    YanıtlaSil
  105. taner süpersin dostum programa renk getiriyorsun.favorim sensin başarılar.acun bey size de program için tşk'LER.

    YanıtlaSil
  106. selim ölçen18 Nisan 2011 11:20

    acil nihatı adadan gönderin ogüzelim adaya bu uyuz hiç yakışmıyor

    YanıtlaSil
  107. Merhaba, Zeynep hanımın Derya için söylediklerini kınıyorum.Kendisi ülkemiz için ne yapmış bilmiyorum ama milli yüzücümüze söylediği ağır sözleri için özür bekliyorum.Lütfen Zeynep hanımı yarışmadan çıkarın.Taklitlerini başka kulvarlarda göstersin. Selamlar

    YanıtlaSil
  108. nihat dogan bilegindeki kırmızı kurdelayı anladıkta yeşilne alaka nihattt bişeylerimi kastedme çalışıyosun kardeşimmmmmm

    YanıtlaSil
  109. neyap mayıcalışıyorsun asena seni iyibilirdik yanılmışız alah nihata sabır versin...

    YanıtlaSil
  110. nihat doganı cok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  111. nihat doğan bu işin hakkını tam manası ile veriyor o yüzdende çok eleştiriliyor zaten meyve veren ağaç taşlanır ZEYNEPTE doğrunun yanında olduğu için eleştiriliyor inanmı yorum ki zeynep adadan ayrılsın.her ikisinede başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  112. acun abicim sizi çok seviyorum bence en ıyı grup ünlüler grubu unluler grubundan bır nıhat dogan ıkı ebru destan uc derya dort asena yanı nıhat doganın dedıgı gıbı ase onlar super ve sızden bır rıcam var sızı cooooooookkkkkkk sevdıgımı bılın bu buyuk bır rıca benım ıcın olur sevgılerımle........

    YanıtlaSil
  113. acun abı nıhat doganı sokan akrep beyınınden buyuk bır zehır almıs nıhat dogana bısey oılmamıs ama olan akrebe olmus sevgılerımle.........

    YanıtlaSil
  114. acun abi 15 ve 17 yaş arası bir survivor yapınız...lütfen

    YanıtlaSil
  115. yav acun abicim ben varken ne işi var nihat doganın orda bi kerede hemşerin olarak bana kıyak geç aşkale ılıca yanyana hade hade yaparsın bilşeeyler saygılarımla hüseyin şaka maka iiki hemşerinsin

    YanıtlaSil
  116. merhaba ben ömer survıvor yarışmasını begini ile izliyorum keşke 15 ve18ile yaş arası olsa kesin katılmak isterim inş olur
    ben nihatı çok ama çok yapmacık oynuyor resmen

    YanıtlaSil
  117. selam umarım sonunda nihat taner kalır onlarsız olmazzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  118. selam ben memet bence niihat doğan çok şaçmalıyo bir pizza için taner de çok manyak sanki adayı kendi kurmuş survivor da oynamak isterim adım mehmet tüter facede kullandığım isim

    YanıtlaSil
  119. selam bu acunn oyunu 4+1 oyunu nerden nasılş katılınıyor bilen cevaplasın lütfen

    YanıtlaSil
  120. SURVIVOR SUNUCUSU OLAN ACUN ILICALI ÜNLÜLER GRUBUNU AYIRARAK HAKSIZLIK YAPMAKTADIR.OYUNLARDAKİ AĞIR ÇEKİMLERDE GAYET FARK EDİLMEKTEDİR.AYRICA ŞU KONUYA DEĞİNMEK İSTERİMKİ NİHAT DOĞANDAN NEFRET ETMEKTEYİM.KENDİSİ ÇOK SİNİR BOZUCU.KENDİSİNİN ADADAN GİTMESİNİ ŞİDDETLE TAVSİYE ETMEKTEYİM.

    YanıtlaSil
  121. mrb bn hülya.acun abi 18 yasındayım ve reklemınızıda dinledim.suan izliyrm survivorı.haftada 3 kişinin gidecegini duydum cok mutlu oldum belkı o sans bana vurur.vurur demi ? :D cok istiyrm gelmeyi lütfeeen

    YanıtlaSil
  122. taner kalsın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  123. huseyın okur25 Nisan 2011 10:36

    acun bey gercekten sizi tebrik ederim geleceğin büyük kişisi olarak görmek istiyorum başaralar dılerım.

    YanıtlaSil
  124. acun lütfen nihat doğan gitsin çok kaprisli lüzumsuz ve sinir bozucu

    YanıtlaSil
  125. selam survivor sever ben rizeden resul .bu yarışma tam benlik kacırduk bir daha ki yarışmaya katılacagım yapılrsa acun beni duy tanerden daha beterim.herkese rizeden sevgler.yayladan yurudum beyaz atilen anam aglayidi kiyyametilen kapiya dayandi cemaatilen acma daglar acma çiçek aglatma beni da ağlatma .......mapavri yansunnn

    YanıtlaSil
  126. selam herkese az önce mesaj attım gelmedi ben ben resul rizeden

    YanıtlaSil
  127. Bence asena nihat doğanı seçseydi nihat doğan giderdi.Ayrıca nihat ve taner kafadan dengi dengineler.ya derya yada pascal kazansın benim için her zaman ebru birinci.....

    YanıtlaSil
  128. pascalın diskalifiye olmasına çok sevindim tabi gerçekSEe yarın akşam görücez ebru asena ve özgeden nefret ediyorum nasılda örümcek beyinliler SABAH AKŞAM DEDİKODU BUNE böyle tanerde aynı nihatta tek kaldı orda üzüldüm açıkçası ama bunu birazda kendi istedi tutamadı şu dilini, orda desteklediğim isimler derya ,tefik ,taçmin ve ceyda gerisi boş inşallah onlardan biri kazanır yarışmayı severek ve büyük bir heyecanla arkadaşlar toplanıp seyrediyoruz
    SAYGILAR...

    YanıtlaSil
  129. selam acun abi asedenebrudanözgeden nefret ediyurum nihat abiye kimse saygısızlık yapmasın paskalda efendi olsun

    YanıtlaSil
  130. saygılar acun abi nihat abi kalsın gerisi boş nihatin arkasındayız

    YanıtlaSil
  131. sayın acun bey lütfen nihat doğanı gönderin artık show tv'yi izlemek istemiyorum uydu alıcıdan silicem saygılarımla...

    YanıtlaSil
  132. sayın acun bey paskal'ın gitmesine çok üzüldüm nihat veya asena gitseydi daha iyi olacaktı.......

    YanıtlaSil
  133. nihatın,da gitmesini istiyorum adanın düzenini bozuyor herkesi birbirine katıyor onuda diskalifiye edin o zaman ortak bir karar olur saygılarımla.

    YanıtlaSil
  134. slm acun o nihat terbiyesizin en önde gideni ve resmen teşfik edici hareketler de bulunuyor orda kim olsa onu dövmek isterdi pascala burdan tş etmek istiyorum bizler bile onu izlerken tv patlatmak istiyoruz o orda onun kafasını patlatsın istedik neyseki böcek gibi birilerinin arkasına sığındı yine canını korucak kdr aklı varmış şaşırdım doğrusu heyy nihat doğan senin ruhun pascalın karşısın da diz çöker tövbe ister hahahha :DDD

    YanıtlaSil
  135. acun senn yapıcan program bu kadar olur sana nihat gibi ucuz yaratıklar yakışır pascal sana fazla gelirdi

    YanıtlaSil
  136. geli bizim ama paskalın o nihata dalma olayı beni üzdü biraz illaki kendini ispat edecekse koyun beni ve paskalı bir adaya bakalım ozmanda öyle saldırabiliyormu koyunun olmadıgı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş

    YanıtlaSil
  137. yaw bu ebru nekadar ihtiraslı kavgada onun yüzünden çıktı sonra bide ağlıyo ateşleyen kendisi merak ediyorum nihat la dalga geçerseniz oda sizleri yer abicim bukadar basit helal olsun nihat arkandayız
    o 5 liye yenilme dışlıyorlar adamı kafalarına göre

    YanıtlaSil
  138. merhaba bence ortaligi karistiran hep nihat dogan kazaninca hep ben varsam kazaniriz kaybedince baskalarini sucluyo sonrada ben mazlumun yanindayim diyo sonra bide ülkemi seviyorum diye agliyo herkes ülkesini seviyo ama kimse onun gibi oynamiyo,tefik de cok oynuyo orda en iyi olanlar derya,özge,ebru,asena ve pascal di ama pascalin sinirini bozdular daha fazla dayanamadi

    YanıtlaSil
  139. mrb acun bey paskal gıtmemelıydı nıhad dogankadr donek bırını gormedım karsısındakıyle nasıl konusacagını bılmeyen bır ınsan en son yarısmada oyle bır kufur etıkı kendılerı sonra zeytın yag gıbı uste cıkıyornasıl bır ınsan buya sonrada dıyorkı allah benı kadınların şerınden korusun dıyer kadınlar onun yaptını yapmıyor sonucta bıran once gıtmelı

    YanıtlaSil
  140. acun bey asenadan ebrudan nefret ediyorum ne dedikoducular işallah bu akşam asena gider

    YanıtlaSil
  141. bence paskalı ateşleyen ebru ve asena amaç nihatı pascalı göndermek sonrada asena kızları örgütleyip deryayı göndermek çünki özge ebru taçmin asena için kolay lokma asenayı hiç sevmezdim şu an nefret ediyorum işallah nihat kazanır bu akşam asena gider.

    YanıtlaSil
  142. nihat kadar haysiyeti zayıf bir insan görmedim tevfikte kendisi gibi tabiki onun gitmesini istemez bir insan bu kadar iki yüzlü olabilir derki derya ve paskal kadınların etegi altında iki gün öncede kendisi sedanın etegi altındaydı ..bırakmasın dıye on kere özür diledi bu nasıl erkeklik

    YanıtlaSil
  143. slm
    asla asena gitmemeliydi gitmek tevfigin hakkıydı bu kadar ikiyüzlü insanında adayı kirletmesine gerek yoktu

    YanıtlaSil
  144. slm acun abi bence asena iyiki gitti pascalda gitmersi iyi oldu keşke özge ebruda gider tacmin hariç o kızlaryalaka bunlar teyfik nihat taner için izliyoruz bide senin için digerlerin olması kötü

    YanıtlaSil
  145. acun merhaba yarışmadaki oyunlar çok güzel bundan sonraki projeni merak ediyorum çok yaratıcısın tebrik ediyorum her yaptığın projenin hakkını veriyorsun ,survıvora gelince bu yarışma bitene kadar kimin yarışmada kalacağını tahmin ediyorum nihat,taner bunlar giderse reytingler düşer sevdiğimden değil sadece tahmin her yarışmada böyle seçmeceler oluyor yarışmanın finaline kadar elenmezler ama finalde by by olurlar

    YanıtlaSil

Bu Yazıya Yorum yapın ( Anonim veya Ad Url yi Seçin)